Nu kan ik als ik via m.bokt.nl surf alleen maar posts van niet meer dan 98 tekens plaatsen. Ontzettend vervelend, want dat is echt niks! Als ik via de gewone site iets plaats heb ik een limiet van bijna 500 tekens, dat scheelt dus behoorlijk. Echter is de gewone site stukken trager en onhandiger op je mobiel, dus dat is weer een nadeel.Met wat navragen in een ander topic ontdekte ik dat niet iedereen hier last van heeft. Hoe komt dit dan? Zou het aan mijn telefoon kunnen liggen (Samsung Star)? En valt het op te lossen?
Edit: ik heb Vodafone.

er zit een ander toetsenbordje bij, alleen qwerty en met echt mini-toetsjes waar je naast ipv op moet drukken omdat je anders de verkeerde aantikt.
Daarbij is of je tekst heel klein, of zo groot dat het niet gewoon op je scherm past en moet je opzij scrollen. Hij is wel wat sneller volgens mij, vooral met scrollen. Maar dat toetsenbordje is heel irritant, ik kan echt niet gewoon typen. En als je je scherm kantelt draait het beeld niet mee?
en dat het niet meedraait. Maar ach, het is iig iets. De gewone browser is beter, behalve dan die limiet en de snelheid is wat minder. Dan maar deze gebruiken.