Naar aanleiding van dit toppic: [BB] Zilvervisjes uitroeien
Het zoveelste toppic al wat van LZP naar BB verplaatst wordt.
Ik vraag me heel erg sterk af waarom dit onderwerp naar BB moet, want naar mijn mening (en meerdere met me) past en hoort dit toppic er niet maar op LZP.
Waarom? LZP is voor alles wat niet met paarden te maken heeft of niet past in de andere onderwerpen. Hier zie je dan ook o.a. alle huishoudelijke zaken voorbijkomen. BB is voor huisdieren die je liefhebt en voor zorgt, die je dus expres in huis hebt gehaald en zo goed mogelijk verzorgt. Je kan op BB al je verhalen, foto's en vragen kwijt over je huisdieren (die dus niet tot 1 van de paardenrassen behoren

Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
Op dit forum kun je al je vragen kwijt over de gezondheid van je huisdier. Hoe je je poes het beste kunt laten wennen na een verhuizing. Wat het beste voer voor je gerbils is en wat voor behuizing je cavia het leukst vind. Dit forum is dus bedoeld voor alle serieuze vragen rondom je huisdier.
Ik snap dus gewoon echt niet waarom die toppic's van LZP over de zilver-/papier- en ovenvisjes telkens verplaats wordt naar BB. Het betreft een huishoudelijk ongedierte probleem. Dieren je absoluut niet in huis wilt hebben, t liefst wil uitroeien. En dus alles behalve goed verzorgen..

Daarnaast worden er om de zoveel tijd over dit onderwerp inderdaad toppics geopend, (en ja telkens weer naar BB verplaatst). Zodoende ging mijn toppic ook op slot omdat ik 2 min later geopend had (en eigenlijk gewoon tegelijk dus). Als je de zoekfunctie gebruikt vind je al veel over dit onderwerp, logisch iedereen heeft ze wel in huis. Maar oude toppics mag je niet omhoog halen, het is dus niet de bedoeling dat je erop gaat reageren. Dus wat doe je? Je opent een nieuw toppic.. Maar waarom komt er niet gewoon een algemeen (centraal) visjes toppic? Of ongedierte, om al het ongedierte in 1 te bundelen.
Waar iedereen z'n verhaal kwijt kan, en er verschillende tips uitgewisseld kunnen worden, dus een centraal toppic op LZP.