Waarom het visjestoppic telkens naar BB?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Waarom het visjestoppic telkens naar BB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 15:23

Hey Hey!

Naar aanleiding van dit toppic: [BB] Zilvervisjes uitroeien
Het zoveelste toppic al wat van LZP naar BB verplaatst wordt.

Ik vraag me heel erg sterk af waarom dit onderwerp naar BB moet, want naar mijn mening (en meerdere met me) past en hoort dit toppic er niet maar op LZP.

Waarom? LZP is voor alles wat niet met paarden te maken heeft of niet past in de andere onderwerpen. Hier zie je dan ook o.a. alle huishoudelijke zaken voorbijkomen. BB is voor huisdieren die je liefhebt en voor zorgt, die je dus expres in huis hebt gehaald en zo goed mogelijk verzorgt. Je kan op BB al je verhalen, foto's en vragen kwijt over je huisdieren (die dus niet tot 1 van de paardenrassen behoren :P .) En om aan te geven dat BB hier toe ook echt voor in het leven is geroepen een quote uit t sticky: [BB] Welkom op: BeestenBoel

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Op dit forum kun je al je vragen kwijt over de gezondheid van je huisdier. Hoe je je poes het beste kunt laten wennen na een verhuizing. Wat het beste voer voor je gerbils is en wat voor behuizing je cavia het leukst vind. Dit forum is dus bedoeld voor alle serieuze vragen rondom je huisdier.

Ik snap dus gewoon echt niet waarom die toppic's van LZP over de zilver-/papier- en ovenvisjes telkens verplaats wordt naar BB. Het betreft een huishoudelijk ongedierte probleem. Dieren je absoluut niet in huis wilt hebben, t liefst wil uitroeien. En dus alles behalve goed verzorgen.. :?

Daarnaast worden er om de zoveel tijd over dit onderwerp inderdaad toppics geopend, (en ja telkens weer naar BB verplaatst). Zodoende ging mijn toppic ook op slot omdat ik 2 min later geopend had (en eigenlijk gewoon tegelijk dus). Als je de zoekfunctie gebruikt vind je al veel over dit onderwerp, logisch iedereen heeft ze wel in huis. Maar oude toppics mag je niet omhoog halen, het is dus niet de bedoeling dat je erop gaat reageren. Dus wat doe je? Je opent een nieuw toppic.. Maar waarom komt er niet gewoon een algemeen (centraal) visjes toppic? Of ongedierte, om al het ongedierte in 1 te bundelen.

Waar iedereen z'n verhaal kwijt kan, en er verschillende tips uitgewisseld kunnen worden, dus een centraal toppic op LZP.

Anoniem

Re: Waarom het visjestoppic telkens naar BB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:03

In principe wordt alles wat over dieren gaat, of het nu gewenste of ongewenste dieren zijn, verplaatst naar BB. Omdat daar alles over dieren geplaatst wordt.

Ik ben het met je eens dat het niet heel handig is, omdat in de charters van BB inderdaad staat dat het om huisdieren gaat. Dat is zeker een goed puntje om mee te nemen achter de schermen.

Verder hopen we een dezer dagen met wat veranderingen op AM te komen, waardoor bijvoorbeeld de topics over deze 'visjes' ondergebracht kunnen worden op een goede plek binnen de bestaande fora op Algemeen :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:04

oh, gossie, staan de topics over vlooien dan ook op bb?

*gaat meteen ff checken*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 16:07

Geen idee of die daar ook heen verplaatst zijn, doorgaands zouden ze daar het beste kunnen gezien vlooien ook op huisdieren van toepassing zijn.

Daar komt in ieder geval verbetering in zodra we klaar zijn met de veranderingen binnen AM :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:58

Dus als ik wil weten wat nu een goede muizenklem is, wordt ie naar BB verplaatst?
Agossie ;) (ziet iedereen met tamme muizen in de stress schieten :P )

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 00:09

Ja zo moet je het zien inderdaad Stef....

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:10

Dus eigenlijk zou dit topic ook verplaatst moeten worden naar BB.
Het gaat immers over dat katje.
[LZP] Ik ben misselijk door 1 filmpje

Maar goed eerlijk gezegd snap ik het ook niet.
Ik had het topic van ts juist in LZP gezet omdat het huishoudelijk is, niet omdat ik die beesten zie als dieren, maar als monsters :+
Ach, het is ook nooit goed... }:0

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:04

Nee hoor, dat gaat over een filmpje. Dus het onderwerp is een filmpje en niet de kat :P