Sayangki stelt zich voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sayangki

Sayangki stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 00:10

Hallo bokkers!

Mijn naam is Joyce alias Sayangki wat "schatje" betekent in het Bahasa Indonesia. Ik ben dus een pinda :D

Ik ben 28 jaren jong en woonachtig in Oostrum (LB) samen met mijn vriend Luuk, onze poes Catootje (2) en twee fretten, Puma (4) en Pimpie (6). Verder breng ik het meeste van mijn tijd door in een TBS kliniek. Niet om te wonen maar om geld te verdienen. Ik ben werkzaam als Psycholoog en doe samen met collega's mijn best om de maatschappij een stukje veiliger te maken. Inmiddels al weer bijna 4 jaar.

Op mijn 12e ben ik begonnen met paardrijden op een manege. Na een tijdje werd ik gevraagd om een oude pony te gaan rijden en op wedstrijden uit te brengen. Tot mijn 18e verschillende verzorgpony's (3) gehad en op wedstrijden uitgebracht. Op mijn 18e moest ik helaas stoppen. Ik heb toen een aantal jaren niet gereden vanwege mijn studie en wilde het daarna weer oppakken. Dit pakte echter niet goed uit, er was geen klik. Toen het besluit genomen om NOOIT meer voor anderen te rijden. Kort na dit besluit werd ik gebeld of ik interesse had om een wedstrijdpaard bij te rijden. Hier heb ik toch ja op gezegd en twee jaar lang heb ik het nooit zo leuk gehad als met haar. Vorig jaar besloot ze echter om Gina te verkopen vanwege de zaak en haar gezin. Omdat ik nu wel de mogelijkheid had, had ik besloten haar te kopen. Nu is dus sinds (vandaag precies) een jaar van mij! Gina is een 15 jarig paard van het ZdDP, stoïcijns met de bijnaam "de tank" :D.

Al enige tijd geleden heb ik me hier aangemeld maar toen vooral mee gelezen. Nu actiever omdat bij Gina afgelopen week HKO is geconstateerd. Erg vervelend dus ik probeer zoveel mogelijk informatie te vergaren. Vandaar ook dat ik het wel zo netjes vond om me even voor te stellen. En wat is een voorsteltopic zonder foto's ;)

http://www.robinshorsepictures.nl/popup.htm?fotoshoots/joyce%20en%20gina/049.jpg
http://www.robinshorsepictures.nl/popup.htm?fotoshoots/joyce%20en%20gina/006.jpg
http://www.robinshorsepictures.nl/popup.htm?fotoshoots/joyce%20en%20gina/022.jpg

Nog vragen? Stel ze gerust!

Groetjes Joyce

Alane

Re: Sayangki stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 00:12

Bij deze welkom...

wat zonde van je paard....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Sayangki stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:09