HI !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gwenr86

HI !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 21:50

Jah, hallo.

Ik heb me vandaag aangemeld omdat ik per toeval hier terecht kwam (het verhaal over de marsruiters, heb hier zelf met 2 vriendinnen een keer met de dochter gereden omdat we zin hadden in een ritje bij de Holterberg. Vreselijk, als je dit zo leest. Vreselijk voor familie, kinderen maar ook zijn kinderen en echtgenoot) en beetje door de site ben gaan surfen.
Wil al vanaf mijn 8ste een paard hebben maarja, dat heeft er nog nooit ingezeten door studie, geld, tijd etc.
Maar nu, nu ben ik gesetteld, heb ik een vaste baan EN inzichtelijk hoeveel tijd en geld ik maandelijks over heb... En mijn conclusie: ik kan een paard kopen!!!!!
Al kon ik het niet, dan had ik het nog gedaan :p
Anyway.. Nu begint de grote zoektocht naar stalling, paard, hele rambambende. En nog wel het belangrijkste. Nog meer informatie om een paard goed te kunnen verzorgen en onderhouden dan ik zelf al weet. Dus... ik ga veel informatie zoeken en vragen en hoop veel van jullie te horen. En natuurlijk heerlijk meekletsen over alle onderwerpen!!

Dorien__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 09:44

Nou welkom op bokt ben hier ook nog niet zo lang maar het is echt verslavend hoor om van alles te bekijken. Wat leuk zeg dat je eindelijk een eigen paard gaat krijgen! Heel veel succes met het zoeken van een paard (niet te overhaast beslissen) & stalling en spulletjes ervoor! :D

Floortje1988

Re: HI !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:18

Welkom hier, ik ben er ook pas sinds gisteren. :D

Gefeliciteerd met je toekomstige eigen paard!!
Mag ik één dingetje vragen; ik heb namelijk ook eindelijk mijn eigen huisje, eigen vaste baan, etc, maar als ik er al genoeg geld voor zou verdienen zou ik nog niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.
Hoe doe jij dat? Of werk je niet fulltime? Anders gewoon steeds 's avonds na werktijd snel langs je beestje? Dat lijkt me in de winter namelijk een stuk minder lekker in de kou en het donker...

Gewoon even nieuwsgierig, en alvast met het oog op later. ;)

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:17

Welkom hier op bokt! :)
Het werkt verslavend. ;)

Priincessz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:38

veel plezier op bokt