Hello

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mjan

Hello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 18:15

Ik ben net nieuw op dit forum... Ik rij al heel wat jaartjes paard en heb een tijdje endurance (buiten wedstrijd) meegedaan, puur voor de lol, verder wat met reining in contact gekomen wat ik een goeie basis vind voor een paardje maar zeker niet het wedstrijd gebeuren, ik hou meer van wat natuurlijker gedoe (feeling)... We hebben afscheid moeten nemen van onze oude paarden, wat pech gehad met "nieuwe" en hebben nu een veulen gefokt (een tweede is op komst) wat inhoud dat we wat jaartjes geduld moeten uitoefenen vooraleer terug de natuur in te trekken... Hierdoor bied ik ook mijn westernzadel te koop aan (vraagprijs 600€), een Frinta, halfquarter,16 inch, geschikt voor hoge schoft en met afgeronde skirts, geen versiering, wel prima (leder)kwaliteit en op bestelling laten maken...
file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Thunderbird/highland/DSC00046.jpg
Ik zit nog wat te knoeien om wegwijs te geraken op dit forum, hopelijk is dit goed zo...
Ik ben verder natuurgeneeskundig therapeut en homeopaat, als mensen vragen heb en ik kan je helpen, steeds welkom, verder ken ik wel wat van grondwerk en (gedrags)problemen met paarden (door eigen "erfenissen"...), zie ook Hunt, Dorrance enz...

Priincessz

Re: Hello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 18:37

veel plezier op bokt

mjan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:11

Bedankt,dat zal wel lukken, ik vind het een reuze forum...

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 23:01

Veel plezier:)

mjan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:58

? horse events te Deurne? Ik zag dat dit het weekend is van 12 september, is dat uitgebreid en veelzijdig of voornamelijk dressuur en jumping?