Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PureSylk schreef:Het valt me steeds meer op dat er op LN gewoon slecht (of niet?) gemodereert wordt.
Elles schreef:Ten eerste vind ik dit altijd erg jammer. Liever heb ik even een PB van je, dan wordt er vaak al veel duidelijk. Zomaar roepen dat er slecht of gewoon niet wordt gemod.... vind ik nogal wat.
Rock schreef:Laten we het andersom stellen, het is immers niet zo dat ik moet gaan bewijzen dat iets niet zo is.
Citaat:Hoezo kan jij in het hoofd van de mods kijken en bepalen dat dat is wat ze doen? Ik kan me voorstellen dat een visie zoals TS dat heeft beter via PB kan worden afgehandeld omdat er een simpele uitleg was.
Shadow0 schreef:Maar dat is niet de vraag. De vraag is NIET waarom er toevallig eens een keer een foutje gemaakt wordt. De vraag is waarom het vaak gebeurt.
Citaat:Je kunt daar als team wat mee doen. Je kunt ook steeds blijven volharden in 'vraag het maar per pb', dan hoef je als mod namelijk geen duidelijke (en vooral: algemeen toepasbare) antwoorden te geven.
fenja schreef:Het zijn altijd weer bekende mensen die de dingen van de moderators weer in twijvel brengen.