OP van centraal topic aanpassen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

OP van centraal topic aanpassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 07:57

Omdat ik weet dat er al een centraal topic is maar er nog geregeld een vraag komt van een bokker ofdat ze nog op hun pony of paard passen.
Lijkt het me makkelijk om de stokmaten van pony's en paarden in dit topic te zetten en daarbij de juiste lengte van wat een ruiter moet en mag zijn.
Ik denk dat daar een hoop mensen wat aan hebben alleen kan dit gerealiseerd worden ?

Het topic: [YRT] [YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony?Deel 10
Laatst bijgewerkt door Tanja op 19-08-10 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing titel verduidelijkt en link naar het betreffende topic geplaatst.

Leinearthur

Re: pas ik op mijn pony/paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 07:58

dit is niet de bedoeling ;)

overgens verschilt het van pony tot paard of ze slank of breedgebouwd zijn. etc. meestal valt het niet op te maken uit een stukje tekst of je er nog op past.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:02

ik neem aan dat het de bedoeling is dat mensen die zichzelf te groot/te zwaar vinden de stokmaat enz wel als informatie erbij vermelden in het desbetreffende topic,daar lijkt mij geen speciaal topic voor nodig..

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 08:02

hoezo is dit niet de bedoeling doe ik iets fouts of mag dit niet zo ja mijn excuus.
En het veschilt inderdaad per pony had ik even niet aan gedacht.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:05

Als er al een soort gelijk topic is is het idd niet de bedoeling om er nog een aan te maken. Stel je voor als iedereen dat van elk topic zou doen ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:30

Dat bedoelt JelleD niet, denk ik. JelleD vraagt zich af of er ín het bestaande topic (in de OP dan, zou ik zeggen) een tabelletje met standaard stokmaten/lengte ruiter/gewichten gezet kan worden.
Deze vraag zou je bij FZ kunnen stellen. Ik tem wel even om het daarheen te laten verplaatsen.
Er is wel een globaal lijstje in omloop trouwens, dat die verhoudingen geeft voor het gewicht van de ruiter voor het soort paard (ongeacht stokmaat dus, en zonder de lengte van de ruiter erbij te betrekken).

Tanja

Re: OP van centraal topic aanpassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:45

TAO-->FZ

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 16:28

Dat bedoel ik inderdaad ibbel ;)
Dus zou dat eventueel mogelijk zijn
Ik denk ook namelijk voor een heleboel jonge ruitertjes het een stuk makkelijker zou zijn