Misschien een ideetje voor EA?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annemeik

Misschien een ideetje voor EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 13:44

Naar mijn weten zijn ze met een nieuwe vorm van EA bezig, maar ik wilde toch even mijn idee spuien.

Als ik de add's lees bij de verkoop van paarden/pony's, is 1 van de standaard vragen de vp. Veel mensen willen deze er niet bij zetten en dat snap ik ook wel. Maar het is voor veel kopers wel van belang om te weten of een paard of pony in hun prijsklasse valt.

Is het mogelijk om een bepaalde prijsklasse in te voeren? Ik zie dit bij verschillende stallen, en ook veel bij de ijslanders.

Dus bijv:

Citaat:
A: t/m € 5.000
B: t/m € 10.000
C: t/m € 20.000
D: > € 20.000

Bron: Unlimited Stables (sorry als je dat vervelend vind Suzanne)

Zo voorkom je onnodig vragen naar de vp om te kijken of een paard in jouw prijsklasse valt.

Is dit handig?

Polly
Moderator Algemeen

Re: Misschien een ideetje voor EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:10

ik ben voor, ik vind het altijd heel vervelend als er geen VP bij staat...

Olympia

Re: Misschien een ideetje voor EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:31

We zijn inderdaad met een nieuw EA bezig.

Bart heeft in een ander topic laten weten dat er geen veranderingen meer komen tot het nieuwe EA.

BartVB schreef:
Bokt draait op dit moment (technisch) vooral op phpBB. phpBB zorgt voor het forum (logisch), het nieuws (wat minder logisch) en ook EA (niet bepaald logisch). We zijn dan ook druk bezig met een oplossing die moet zorgen dat al deze 'niet-forum' mogelijkheden op Bokt beter vorm kunnen krijgen. Helaas is dat nogal een flink project aangezien alles wel samen moet blijven werken met het forum, er een compleet nieuwe layout nodig is, navigatie helemaal aangepast moet worden, en omdat er behoorlijk wat geprogrammeerd moet worden. Aangezien we niet even wat tienduizenden euro's stuk kunnen slaan op het laten bouwen zijn we hier zelf mee bezig maar dat gaat een stuk minder snel dan we zouden willen. Naast EA is er ook het reguliere onderhoud, organisatie van EA, contact met adverteerders, belastingdienst die aandacht wil hebben, beleid dat gemaakt moet worden, juridische zaken, etc, etc.

Het positieve nieuws is dat er, achter de schermen, een basis versie van het nieuwe EA draait en dat we op dit moment bezig zijn met een designer voor de nieuwe layout. Binnenkort overigens een wat meer uitgebreide update in het BBB.

Tot die tijd zullen we nog even moeten roeien met de riemen die we hebben. Het duidelijker aangeven van maten, het invoeren van meer categorieën, beter omgaan met commerciële aanbieders zijn allemaal dingen die hier hoog op de lijst staan.

Maar hetgeen wat hierin wordt aangedragen nemen we zeker mee in het nieuwe systeem :)