Ik gebruik het mobiele bokt best regelmatig. Handig is het nog niet echt. Je kunt bijv niet je inbox berichten openen als je geen nieuwe berichten hebt ontvangen. (Als er dus boven staat 0 nieuwe berichten, kun je er niet op klikken)
Ook is het erg lastig om op actieve onderwerpen terecht te komen. Misschien een goed idee dit te wijzigen?
Verder een onwijs goeie vooruitgang hoor het mobiele bokt, want deze is echt wel stukken sneller dan de normale bokt op je mobiel.
Is het überhaupt wel mogelijk om bij de actieve onderwerpen te komen dan? Ik krijg enkel 'nieuwe berichten' en daar staan tot mijn spijt ook de HK topics tussen...
dat m.bokt is helemaal niets voor mij... Ik heb de Sony Xperia en gelukkig is het gewone bokt ook razendsnel op mijn mobiel, niet anders dan op de compu. Op m.bokt mis ik toch wat practische dingetjes en daarnaast ben ik de normale layout gewend.
Volgens mij maak ik van normale uiterlijk gebruik en geen mobiele opzet? Is te lezen en te schrijven, alleen quoten en berichten samenvoegen is niet te doen.
Nou ik moet wel... Jullie hebben allemaal hippe telefoons, ik heb een oud beestje van Nokia waar nog net internet op kan.
Als ik niet op de mobiele bokt zit, dan kan ik ongeveer 2 zinnen per keer lezen en blijf ik aan het scrollen. Ik heb ook wel eens aangegeven dat het echt heul fijn zou zijn als die HKs er tussenuit gaan, maar nog geen reactie gehad. Misschien toch Bart nog een keer aan zijn staart trekken.
ik vind mobiel bokt wel erg fijn. lekker duidelijk, als je alleen even je topics waar je het laats in gereageert heb kan kijken.
wel zou heet makkelijk zijn, dat er bijvoorbeeld een duidelijkere knop komt dat je op de laatste pagina komt. Het is redelijk klein op zo´n schermpej, of ik moet elkekeer zomen. dan zijn all die pagina´s waar je op kan klikken iets wat overdreven. alleen de laatste twee bijvoorbeeld.
Bij de moderne telefoons wil het wel met de gewone bokt. Tijdelijk heb ik nu een ouder toestel en daar heb ik toch echt de m.bokt nodig, anders trekt ie het echt niet.