Ik wens ze heel veel succes Maar ik blijf het een beetje twijfelachtig vinden dat er voor de bezwaarcommissie regelmatig voor exmods gekozen wordt. Het komt toch niet helemaal onpartijdig over.
Veel succes en plezier! Fijn dat jullie het BC team versterken!!!
Nuage
Geplaatst: 06-08-10 21:44
Welkom in het team! @Shadow0: er wordt wel altijd gekeken naar balans daarin binnen het team. Op dit moment is odetteke de enige ex-mod en dat is denk ik een prima verhouding in een team met nu 7 personen. Over alles wordt gestemd dus ik geloof dat we voldoende onpartijdig zijn, afgezien van het feit dat ik erop vertrouw dat iedereen in ons team sowieso onpartijdig is
(De vorige ex-mod was Mickey . Tot-nu-toe dan 2 ex-mods, dat is toch niet "regelmatig" ?!)
En Jacimatho. Op een team van zo weinig mensen, en bovendien een zo groot forum, vind ik dat een behoorlijk aantal. Het wekt bij mij de indruk dat het team een erg afgesloten deel is dat niet zo gek veel met de gebruikers te maken wil hebben.
Ik ben er van overtuigd dat de intentie er is om objectief te zijn. Dat is het punt niet. Ik denk heel nadrukkelijk niet dat Odetteke of andere mods bewust altijd van de kant van de mods gaan redeneren. Ik denk alleen wel dat ze zich niet genoeg bewust zijn van de (min of meer onvermijdelijke) subtiele invloeden. Het team (alle onderdelen daarvan) zijn vaak van mening dat intentie om iets goed te doen, voldoende is. En juist daarom denk ik dat ze niet voldoende maatregelen nemen om onbewuste invloeden uit te sluiten. Odetteke zal niet bewust een beslissing nemen voor de mods. Maar ik weet niet of ze zich voldoende bewust is van (bijvoorbeeld) het gapende gat in de communicatie: dat wat de gebruiker weet iets totaal volledig anders is dan wat de mods weten.
Ik heb weinig situaties gezien waarin het team echt inzichtvol reageert en zich goed in de positie van de andere partij kan verplaatsen, en heel veel situaties waarin dat niet zo is. Ik moet dus zeggen dat ik op basis van de geschiedenis van Bokt op dit moment geen vertrouwen heb in het team, en dat de keuze om weer een exmod aan te nemen voor mij toch weer de indruk versterkt dat het een erg gesloten deel is waarin iedereen erg bij elkaar blijft.
En dat heeft niets met Odetteke persoonlijk te maken, ze is volgens mij een aardige persoon en ik wens haar alle goeds toe in haar functie.
Shadow, hoewel ik je redenatie begrijp denk ik dat het erg meevalt met het communicatiegat. Misschien is het trouwens handiger om daar eens een apart topic over te maken? Ik zie je in vrijwel elk FZ topic deze discussie met het team aangaan, en ik vind het eigenlijk een beetje zonde van die topics.