'Opgevraagde gebruiker bestaat niet'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

'Opgevraagde gebruiker bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:16

Ik kwam net wat raars tegen...

Ik zat in een topic te neuzen en wilde even het profiel van een van de posters bekijken. Vervolgens kreeg ik de opmerking: 'opgevraagde gebruiker bestaat niet'. Dit vind ik nogal vreemd... ik zie de gebruiker toch staan :+.

Nu weet ik toevallig dat deze gebruiker wat onrust veroorzaakt en de mods daar mee bezig zijn, maar... dan verdwijnt de gebruiker toch niet opeens? De bewuste bokker is al ruim twee jaar lid en heeft ook behoorlijk wat posts, dus het is niet zo dat het een net aangemaakt relaccount is ofzo. Ik heb inmiddels ook in de banlijst gekeken en daar staat de bewuste bokker nog niet in.

Hoe kan dit? Een gekke bug?

Emilia

Re: 'Opgevraagde gebruiker bestaat niet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:18

Dan keken we vast bij dezelfde :+ Misschien heeft diegene een ban?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:19

Ik denk dat ik de oorzaak daarvan ben.
Soms kan een account tijdelijk op non-actief gezet worden, dat doen we bijvoorbeeld als we vermoeden dat iemand anders op je account zit. De gebruiker kan dan via de mail het account weer activeren waardoor we weer zeker weten dat de juiste persoon op het account zit.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:20

is het marlllot? want ik had er dus ook al last van in mijn topic en toen ik wilde kijken wie het was, bestond ze niet.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:21

Aangezien jij ook in het bewuste topic post dan zal het wel :D

Dat dacht ik ook... maaaaaaar... Ze staat nog niet in de banlijst (dat kan, wij zijn gewoon snel) en... als je een ban krijgt dan wordt je toch niet weggegooid? Je blijft toch nog gewoon bokker? Het vreemde is dat ik haar wel een eventuele pb kan sturen... (in de zin van... het pb-knopje werkt nog wel bij de bewuste bokker).

Edit:
Katja: Okey op die manier... Ik vermoedde inderdaad ook al dat het account misschien gehackt was. Op het moment dat de bokker dus op non-actief wordt gezet is het profiel ook niet meer toegankelijk? Dat is duidelijk. Bedankt voor je antwoord :).
Laatst bijgewerkt door sweetheart op 04-08-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:22

Het is ook iets anders dan een ban als een account inactief is.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:23

Oke... wij plaatsen dus echt te gelijk :D... Ik heb mijn bericht aangepast. In ieder geval nogmaals bedankt voor je antwoord :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:23

nouja, als ze ( of hij, er werd volgens mij ook iets gezegd over jurjen oid, maar of ik dat moet geloven) maar weg is.
prober ik een serieus topic op te zetten, wordt het door haar/zijn kinderachtige getreiter gesloten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:25

Ik had haar al ge-PB't dat ze van die trieste reacties plaatste.. := Maar dat is ze dus waarschijnlijk zelf niet?! Oeps.. :o

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:25

H_Nalanta schreef:
Ik had haar al ge-PB't dat ze van die trieste reacties plaatste.. := Maar dat is ze dus waarschijnlijk zelf niet?! Oeps.. :o

Dat had ik ookal gedaan :+ Nouja, dan maar niet met je ww strooien.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:27

H_Nalanta schreef:

haha ik stond zelf op het punt om het te doen, maar ik toen kreeg ik dat ze niet bestond. ik nam aan dat PB dan ook niet werkte.
achja, hopelijk geeft de echte marlllot de hacker een draai om z'n oren
en post ze dat verhaal dan hier, zodat we er allemaal om kunnen lachen ~~}>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:30

abeltje_xx schreef:
nouja, als ze ( of hij, er werd volgens mij ook iets gezegd over jurjen oid, maar of ik dat moet geloven) maar weg is.
prober ik een serieus topic op te zetten, wordt het door haar/zijn kinderachtige getreiter gesloten.

Jouw topic is gesloten omdat er al 2 topics over waren :)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:30

MarcoBorsato schreef:
abeltje_xx schreef:

Die vervolgens ook gesloten werden :?
Dat vond ik ook raar.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:31

MarcoBorsato schreef:
abeltje_xx schreef:

slotje kwam voor overleg, dat is toch off topic gebazel?
hoe dan ook het heeft mijn topic niet goed gedaan en ik vond het zelf erg vervelend
Laatst bijgewerkt door abeltje_xx op 04-08-10 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:32

quote="sweetheart"]
MarcoBorsato schreef:
abeltje_xx schreef:

Jouw topic is gesloten omdat er al 2 topics over waren :)[/quote
Die vervolgens ook gesloten werden :?
Dat vond ik ook raar.[/quote

ja die werd toen ineens ook gesloten, want ik wilde daar toen nog een paar vragen in stellen.