Hallo allemaal, ook maar aangemeld =)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Scarlett89

Hallo allemaal, ook maar aangemeld =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 18:41

Hoihoi,

na zoveel gehoord te hebben en uiteindelijk ook gelezen, heb ik me toch ook maar aangemeld.
en het bevalt me nu al... alleen lastig eerst die 25 nuttige reacties te plaatsen maargoed :P

Ik kom uit Zeist, werk part-time en ben daarnaast freelance zangeres en model.
Ik heb al sinds kleins af aan de paardengekte en heb volgens mij ook mijn zusje besmet :)

mijn ervaringen:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Les sinds mijn 7e, eerst 4 jaar gewoon en daarna 2 jaar springen (en ook meegeholpen in de beginners lessen). Daarna veel in het buitenland gereden (Engeland, Duitsland, Frankrijk, Polen, Roemenie, Brazilie), waardoor ik veel ervaring heb opgedaan in verschillende omgevingen, manieren en type paardjes. Daarna heb ik de basis Western gedaan (zowel rijden als training) op een Manege/Handelstal waar ik ook een halfjaar gewerkt heb. Verder heb ik daarna nog kort op een luxe prive pension stal gewerkt en ben ik begonnen met bijrijden (verschillende paardjes gereden van KWPN tot Tinker) en op verschillende stallen.

Ik moet dus zeggen dat ik volgens de 'regels' niet veel officiële techniek heb, maar wel veel verschillende ervaringen en durft te zeggen dat ik daardoor wel degelijk 'beter' heb leren rijden, alleen dus niet alles volgens het 'boekje'... Ik ben verder dus ook niet van de wedstrijden maar voornamelijk van de buitenritten en af en toe een sprongetje (ook buiten) en op zijn tijd ook van een dressuurlesje want verbeteren kan altijd... Natuurlijk komt ook wandelen en spelen aan bod (en sinds kort ook het oefenen van vrijheidsdressuur)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verder heb ik recent afscheid moeten nemen van mijn verzorgtinker, helaas :( het was echt mijn soulmate...
maar misschien komt er binnenkort een eigen paardje! want ik ben stiekum alweer een klein beetje verliefd :)

Zo, nu weten jullie wat meer over mij.. mensen uit de buurt die eens gezellig samen willen rijden, welkom! :D

Groetjes!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:44

welkom hier op bokt }:0
maar pas op het kost je veel je tijd :D :D

Jenn_Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:49

Welkom! :D
En inderdaad het is erg verslavend! :))

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 18:53

Hallo,
Welkom op Bokt!
Jammer van je verzorgtink. Maar ik lees dat je al weer een beetje verliefd bent en dat er mogelijk dus een eigen paardje aankomt? Ook een tinker?

Scarlett89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 18:59

Nee een KWPN haha totaal anders, maar qua karakter komen ze giga overeen,
deze is ook zo'n sulletje en een watje maar met een gouden hartje :)

althans als ik de huidige eigenaresse moet geloven, maar zo ziet hij er ook wel uit :)