Cassidy schreef:Op het moment dat er iemand negatief of kritisch reageert, lijkt het wel of het hele topic omslaat naar het negatieve en kritische.
Verder moet je als ts wel weten wat je neerzet. Je kunt ook een soort boktcensuur toepassen. Persoonlijke vetes en aanvallen voorkom je daarmee echter niet, dus denk je iets dergelijks te bespeuren kun je altijd de TEM knop gebruiken.
En als ts zelf al weet dat een topic niet geweldig is, waarom plaatst ze het in eerste instantie dan? Respectvolle reacties komen alleen als de ruiter ook respectvol naar zijn paard toe is, en op steigertopics van meisjes op shetjes die de basis overgeslagen hebben in het werken naar de steiger toe, en het dier met het bit tussen zijn kiezen omhoog willen trekken, kan ik ook niet echt respectvol reageren.
Maar waarom mag je alleen topics plaatsen die geweldig zijn?
Ik vind het eerlijk gezegd vreselijk als ik zie wat voor vriendjespolitiek HAW is. 
Je krijgt 5 pagina's positieve reacties als je bekend bent en de foto's door een professionele fotograaf hebt gemaakt,
je krijgt 5 pagina's negatieve reacties als je niet perfect rijd, maar nog in een leerfase zit en daarom bijv. niet heel goed zit.
Vaak wordt er dan uitermate bot gereageerd. Maar iedereen moet toch ergens beginnen, en iedereen maakt toch fouten?
En dan heb je nog het groepje minder bekende bokkers die goede, maar geen spectaculaire foto's plaats. Die krijgen dan
2 pagina's 'normaal' commentaar.
Terwijl ik juist vind dat bokt de mensen die nog niet perfect rijden, veel meer moet ondersteunen in plaats van afblaffen en verwijten naar het hoofd smijten
dat het 'zielig' is voor het paard. (oke, natuurlijk gaat het er soms wel heel drastisch aan toe, maar 99% van de tijd is het puur overdrijven en reltrappen in plaats van écht goede tips geven). Zonde om te zien hoe bokt op die manier alleen leuk blijft om foto's te plaatsen voor populairdere mensen.