Apple schreef:Topics die meer dan 5 pagina's lang worden zullen worden verplaatst naar de Huiskamer of de Speelkamer.
[KH] Welkom in het Kippenhok
En toch zijn 9 van de 10 topics op KH met veel meer dan 5 pagina's. Het zijn dan misschien oude regels, maar ik blijf me er gewoon ontzettend aan storen dat KH steeds meer op HK begint te lijken. In 2009 heb ik mij ook al ingezet tegen de verslapping van KH, maar blijkbaar moet er weer actie ondernomen worden. [FZ] Kwaliteit van 't Kippenhok achteruit?
Ik zal een extreem voorbeeld geven [KH] Ruige kerels (dus zonder pak) in dit topic word er al tijden tussen het posten van alle lekkere kerels redelijk geslowchat, al meer dan 100 pagina's lang. Wat is nou precies de waarde van dit topic? Normaal zou zo'n topic naar HK verplaatst worden, maar omdat in dit topic nog redelijk veel mannenfoto's worden geplaats(want dat is ontopic) mag het blijven staan. Maar waarvoor is de regel 'Topics die meer dan 5 pagina's lang worden zullen worden verplaats naar HK/SK'. Imo worden in dit soort topics(ik zeg niet dat het in het ruige mannen topic zo is) een reactie gedumpt zodat de postteller 1 postje omhoog gaat en word er verder niet naar de andere reacties gekeken.
Of vergooi die regel of leef die regel na imo. Of nog beter, maak duidelijker regels(zoals verhoog die 5 pagina's naar 25/50 oid en wanneer het bereikt is, verplaats het dan ook.), zodat er geen onduidelijkheid meer is? Want wat er zover in het Welkom topic op KH staat is zééééér onduidelijk

Excuses voor de mierenneukerij