Te veel kippen in het Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Te veel kippen in het Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:02

Apple schreef:
Topics die meer dan 5 pagina's lang worden zullen worden verplaatst naar de Huiskamer of de Speelkamer.

[KH] Welkom in het Kippenhok

En toch zijn 9 van de 10 topics op KH met veel meer dan 5 pagina's. Het zijn dan misschien oude regels, maar ik blijf me er gewoon ontzettend aan storen dat KH steeds meer op HK begint te lijken. In 2009 heb ik mij ook al ingezet tegen de verslapping van KH, maar blijkbaar moet er weer actie ondernomen worden. [FZ] Kwaliteit van 't Kippenhok achteruit?

Ik zal een extreem voorbeeld geven [KH] Ruige kerels (dus zonder pak) in dit topic word er al tijden tussen het posten van alle lekkere kerels redelijk geslowchat, al meer dan 100 pagina's lang. Wat is nou precies de waarde van dit topic? Normaal zou zo'n topic naar HK verplaatst worden, maar omdat in dit topic nog redelijk veel mannenfoto's worden geplaats(want dat is ontopic) mag het blijven staan. Maar waarvoor is de regel 'Topics die meer dan 5 pagina's lang worden zullen worden verplaats naar HK/SK'. Imo worden in dit soort topics(ik zeg niet dat het in het ruige mannen topic zo is) een reactie gedumpt zodat de postteller 1 postje omhoog gaat en word er verder niet naar de andere reacties gekeken.
Of vergooi die regel of leef die regel na imo. Of nog beter, maak duidelijker regels(zoals verhoog die 5 pagina's naar 25/50 oid en wanneer het bereikt is, verplaats het dan ook.), zodat er geen onduidelijkheid meer is? Want wat er zover in het Welkom topic op KH staat is zééééér onduidelijk :)

Excuses voor de mierenneukerij :7

LadyMadonna

Re: Te veel kippen in het Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 21:20

k wist serieus niet eens dat t kippenhok nog bestond? Dacht dat dat overgevloeid was in HK?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:58

Ik kom nooit in het Kippenhok, wist ook eerlijk gezegt niet van het bestaan af :oo

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:01

KH is laatste tijd zo stil :\ En voor het rest bevat het vooral HK topics. Echt jammer want KH was vroeger mijn favoriete deel.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:05

Denk dat een punt is dat KH vroeger echt was voor de lollige dingetjes. Nu komen veel lollige dingetjes gewoon onderling langs bij mensen in HK topics en andere lollige dingetjes hebben wel een link oid in zich waardoor het bij Links past.
Er is dus steeds minder dat echt op KH zou passen :\

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:13

Maar maar, LN is ook niet meer wat het was, het zijn nu voor 99% video's. Ik zou graag meer spelletjes op LN willen zien maar ja YouTube, Ongein etc zijn blijkbaar veel leuker nu..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 15:57

www.spele.nl ?
Is maar een idee, niet uit het oog verliezen dat t nog steeds (ohja? Ja, t schijnt...) een paardenforum is

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 20:30

Huh.. paardenforum? Wat doen die binks dan in KH! :D

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:07

Yasmine (enige mod in het Kippenhok) is met vakantie. Dus ik zal dit topic naar haar pb'en, zodat ze kan kijken als ze terug is.

Meningen over het KH zijn natuurlijk welkom. Tips om de situatie voor jullie nog beter te maken natuurlijk ook. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:45

MoonChloe schreef:
Maar maar, LN is ook niet meer wat het was, het zijn nu voor 99% video's. Ik zou graag meer spelletjes op LN willen zien maar ja YouTube, Ongein etc zijn blijkbaar veel leuker nu..

Daar ben ik het wel mee eens. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 11:47

KH-mod meldt zich :)

KH vind ik persoonlijk ook een moeilijk forum. Momenteel lijkt het inderdaad meer op een forum waar alle restjes staan, waar je grapjes kan maken etc. Ik heb KH nog niet zo lang onder mijn hoede, maar ik ga dit zeker achter de schermen bespreken.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:58

Iris82 schreef:
MoonChloe schreef:

Daar ben ik het wel mee eens. :)

ik ook :j misschien is er een mogelijkheid om dan een centraal youtubefilmpjes topic te maken ofzo...

KH heb ik heeel in het begin leuk gevonden omdat er toen nog wel eens grappige dingen op stonden nu vind ik het eigenlijk niet leuk meer omdat daar de resttopics een beetje komen die in LZP o.i.d ook niet van toepassing zijn

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 22:01

Misschien een idee om van links dan Links and Games te maken zodat je er ook gewone spellen op kunt bespreken?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:19

Links en Games dan heb je weer overlap met ENT (entertainment).

Maar goed, leuke online spelletjes zijn altijd leuk :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 17:03

Ik heb Yasmine net een PBtje gestuurd omdat er een topic verplaatst was van KH naar HK... Het probleem met dat topic was dat er juist vaak nieuwe mensen binnenkwamen die inbreng hadden. Het was geen vaste groep, het ging niet off topic... Ik ben bang dat in de HK dat topic doodbloedt, maar wat dan? Toch op LZP terug? SK?

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 18:48

Is het niet een idee om een Kippenhok HK te maken, net zoals bij Entertainment een HK gedeelte is gekomen? Zodat er nog onderscheid tussen het Kippenhok en de Huiskamer blijft. Ik denk dat dat beter werkt dan het in HK te gooien.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 02:18

LZP begint soms ook trekjes van het KH te krijgen, of heb ik het mis?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 05:46

LZP en KH zijn idd wel beetje vergelijkbaar nu.

Sowieso kom ik nooit op KH dus ik erger me nergens aan :Y)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:27

Escha schreef:
Is het niet een idee om een Kippenhok HK te maken, net zoals bij Entertainment een HK gedeelte is gekomen? Zodat er nog onderscheid tussen het Kippenhok en de Huiskamer blijft. Ik denk dat dat beter werkt dan het in HK te gooien.

Denk dat er dan weer tegen het probleem 'teveel subs' aan wordt gelopen met het gevolg de ondertussen overbekende discussie over waarom de ene sub wel en de andere niet.

Is het geen idee om te kijken of KH/ENT en LN (bijv) samen kunnen op de 1 of andere manier? Het overlapt elkaar toch op een paar vlakken en misschien gaat de kwaliteit dan ook wat omhoog. Risico is dan wel dat het een vergaarbak van allerlei dingen kan worden dus moeten er wel duidelijke regels komen wat wel en niet kan.

(plus dat je dan direct een fora kwijt bent wat ruimte biedt voor andere dingen)