Posten op WZ

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Posten op WZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 14:53

Iedereen weet ondertussen wel dat mensen met minder dan 25 posts niet overal kunnen posten.
Ik merk regelmatig dat nieuwe gebruikers dingen posten op Wikizaken, zou dit niet kunnen worden afgesloten voor de nieuwe gebruikers?

Seven

Re: Posten op WZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:38

Waarom zou dat afgesloten moeten zijn?
Een nieuw persoon kan ook een goede inbreng hebben voor de wiki.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:59

Die logica snap ik ook niet helemaal inderdaad, waarom zou een nieuw iemand geen goede dingen voor de wiki hebben?

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:04

Waarom mag een nieuwe bokker niet posten op wiki?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:10

Ik denk niet dat het handig is om WZ af te sluiten voor nieuwe gebruikers, die kunnen nl. ook bruikbare tips en informatie voor de Bokt Wiki hebben en de Wiki is voor en door iedereen... :)

Als je een post ziet die niet op WZ thuis hoort, kan je het beste TEM-en, zodat het sneller onder de aandacht van de moderators is en die zullen het zo nodig verplaatsen of verwijderen.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:03

Ik ben het eigenlijk wel met MoonChloe eens. Het gebeurt écht heel vaak dat er dingen gepost worden die er niet thuis horen, en dan vooral door mensen met minder dan 25 berichten. Daarintegen heb ik, maar ik zie natuurlijk niet alle topics, nog nooit iemand iets nuttigs zien posten op WZ met minder dan 25 berichten. De meeste mensen die nog niet zolang lid zijn weten niet eens dat bokt een wiki heeft, laat staan dat ze er aan kunnen meewerken.
En mochten ze wel iets kunnen/willen bijdragen, kunnen ze toch altijd een PBtje sturen?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 21:48

Dom, vergeten uit te leggen waarom :P
Gelukkig snappen de meesten wel waarom.. Misschien had ik beter kunnen suggeren: geen topics openen op WZ aangezien het meestal een vraag is, verkooptopic o.i.d.