Laura is hier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikkilaura

Laura is hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 13:51

Hallo allemaal, ik ben dus Laura en ik ben 14 jaar, en Ik heb een 15 jarige D pony. Het is een ruin en hij heet Valentijn. (Kleur: vos. met een klein snebje en kolletje en 2 witte voetjes achter en een kroonrandje voor.) Ik wilde eigenlijk een foto plaatsen, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het moet. Ik woon in een klein dorpje Grubbenvorst in de buurt van Venlo. En ik zit op school bij het Denhulster op het tvwo en
ik ga nu naar klas drie. Ik heb een vader en een moeder en 3 kleinere broertjes en mijn oma woont ook in een gedeelte van het huis. Verder ben ik helemaal paardenfan en hou ik superveel van springen en crossen en buitenritten maken. Ik heb ook nog twee rooie poesjes (op koninginnen dag geboren). En mijn moeder heeft ook nog een paard, verder lopen er ook nog een paar kipjes op het erf. Ik hou ook heel veel van tekenen (en dan vooral paarden). Lezen doe ik ook graag en mijn boekenkast staat helemaal vol met allemaal paardenboeken.
Mij lijkt bokt heel leuk en ik begin nu aan mijn 25 eerste berichten.
groetjes van Laura (en Valentijn natuurlijk)
als je nog vragen hebt stel ze maar...

Missmoonie86

Re: Laura is hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:06

Hallo Laura, welkom op bokt
Leuk dat je je even komt voorstellen...
Nu dat je zomervakantie hebt zal je wel lekker veel met je paardje bezig zijn he:D
Heel veel plezier op dit forum

nikkilaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 14:10

Hallo missmoonie ,bedankt dat je hebt gereageerd. weet jij misschien hoe je een foto in je profielplaatje krijgt. Mijn pc zegt de hele tijd dat de maat niet klopt, hoe moet ik de maat dan veranderen?

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:10

Welkom! :)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:12

nikkilaura schreef:
Hallo missmoonie ,bedankt dat je hebt gereageerd. weet jij misschien hoe je een foto in je profielplaatje krijgt. Mijn pc zegt de hele tijd dat de maat niet klopt, hoe moet ik de maat dan veranderen?

moet je bij de zoekfuctie avatar verkleinen dan krijg je een link en daar kun je welke foto je ook maar wil verkleinen tot avatar formaat
http://www.bokt.nl/verkleinen.php <-- deze dus
welkom trouwes :D

nikkilaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 14:16

dankjewel