Ikke

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ekeif96

Ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 13:50

Hoi,

Ik ben Fieke en ben 13 jaar. Ben in de stad geboren en toe ik iets van 2 jaar oud was verhuist naar Nieuwleusen in Overijssel onder Zwolle.
Ik ga in Zwolle naar school naar het Greijdanus. Ik heb een eigen pony en ik rij ook nog een pony van iemand anders. Mijn eigen pony heet Eikenhorst's Emiel hij is 3 jaar en een New Forest, binnenkort word hij ingereden. De pony die ik voor andere mensen rij heet Firestone. Vroeger heb ik samen met mijn zus een shet gehad. Toen is mijn zus gaan turnen en later kreeg ik Puckie. Puckie was een B ponytje, heel erg snel we hebben haar moeten verkopen omdat ze te snel ademde. Toen kreeg ik een andere B pony, hij heet Sjonnie. hem heb ik bijna 3 jaar gehad. Ik sprong B met hem en dressuuren moest ik niks van weten. Toen kreeg een tijdelijk een pony van andere mensen om te rijden. Haar hebben wij gekocht zij heette Nathalie. Helaas had ik haar nog geen 2 weken en toen kreeg ik een ongeluk met haar toen wij een wedstrijd hadden en zijn wij gevallen zij had toen haar been gebroken en is er niet meer...... ;( ;( Zij heeft op donderdag 11 maart 2010 een spuitje gekregen. En nu heb ik dus Emiel en rij ik Firestone.

Groetjes Fieke

nynke1995

Re: Ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:38

welkom nog :D

jeee wat sneu voor je zeg van je pony !!!

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:41

Welkom!
wat sneu voor die pony.
Wat een superleuke pony heb je. :D (staat in je profiel)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:32

Welkom :)