Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:tsja, stel je voor dat iemand zich toch bedenkt en wel jouw spullen wil hebben? Niet geschoten is altijd mis, toch?
Nee, maar ik snap je wel hor.
lammie2701 schreef:zo kreeg ik een keer vanuit het niets een pb van een meisje, ze had mijn profiel gezien en vroeg of ze mijn fries mocht bijrijden, ze vond haar namelijk zo mooi en leek wel op de foto's dat ie verkeerd werd gereden en dat kon zij wel even oplossen...
ik heb gereageerd: ik wil geen bijrijders en zoek er dus ook geen een. ik heb zelf genoeg tijd om mijn paard te rijden en te verzorgen. en hoe ik haar rijd kan je van een foto niet beoordelen.
echt ze was 16 en ronduit brutaal gewoon...
upendo schreef:lammie2701 schreef:zo kreeg ik een keer vanuit het niets een pb van een meisje, ze had mijn profiel gezien en vroeg of ze mijn fries mocht bijrijden, ze vond haar namelijk zo mooi en leek wel op de foto's dat ie verkeerd werd gereden en dat kon zij wel even oplossen...
ik heb gereageerd: ik wil geen bijrijders en zoek er dus ook geen een. ik heb zelf genoeg tijd om mijn paard te rijden en te verzorgen. en hoe ik haar rijd kan je van een foto niet beoordelen.
Alleen al daarom zou ik het niet doen..
Als ze nu al commentaar heeft op jouw manier van bijrijden, wat voor bitchy bijrijdster krijg je dan straks voor je neus?!
Één die eist dat je een nieuw zadel voor haar koopt omdat de huidige niet lekker zit volgens haar?
Dobel schreef:irritant maar wat ik ook irritant vind, al die gesloten topics van mensen die dingen hebben gevonden kunnen die niet verwijderd worden dan is het teminste overzichtelijk
lammie2701 schreef:zo kreeg ik een keer vanuit het niets een pb van een meisje, ze had mijn profiel gezien en vroeg of ze mijn fries mocht bijrijden, ze vond haar namelijk zo mooi en leek wel op de foto's dat ie verkeerd werd gereden en dat kon zij wel even oplossen...
cissy schreef:ik had vier jaar geleden een scheermachine te koop, krijg nog regelmatig de vraag of ie al verkocht is, heb een mod in het betreffende topic laten zetten dat ie verkocht is maar dat mocht helaas ook niet baten.....
Je kunt hier niks aan doen helaas, als mensen niet lezen dan kun je dat niet oplossen.
Nies_ schreef:upendo schreef:Men wil toch de rotzooi verkopen.
Inderdaad..
Al erger ik me nog een stukje meer aan die mensen die vragen of je wilt ruilen 'Ja, alleen tegen A, B en C' en dan komen ze met hele waslijsten of er écht niks tussen zit..