"Stipje" laat zich niet verwijderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

"Stipje" laat zich niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 14:26

In mijn lijstje van 'Eigen Berichten' staat een bepaald topic waar ik in gereageerd heb, met stipje vermeld. Nu ben ik inmiddels wel uitgekeken op dat topic, er komen geen zinvolle aanvullingen meer, dus wil ik het topic weer uit mijn Eigen Berichten verwijderen.
Normaal gesproken klik ik het topic dan even aan in mijn lijst waardoor het stipje verdwijnt - ik schakel dan even over naar een ander topic en als ik de lijst van eigen berichten daarna ververs, is het topic dat ik niet meer wil volgen, verdwenen.

Nu doe ik hetzelfde met dit topic maar het blijft hardnekkig staan, met stip. Ook als ik de stip weghaal komt-ie bij verversen gewoon weer terug.
Is er nog een andere manier om dat topic uit mijn Eigen Berichten te verwijderen?

PureSylk

Re: "Stipje" laat zich niet verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:24

Hier zijn al zoveeeel topics over..

Bart heeft hier ooit al eens wat over uitgelegd:
BartVB schreef:
Het systeem is niet echt gemaakt op 50 pagina's stipjes weghalen (dat zijn 2500 topics en dus 2500 kliks!). Oude topics (op pagina tig) worden niet meteen ververst, kan een tijdje duren voor het systeem die veranderingen doorheeft. Kijk even of de topics vanmiddag nog steeds in je lijst staan. Als dat zo is klik dan 1x op het stipje en kijk een paar uur later nog een keer :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 17:36

Het gaat niet om 50 pagina's stipjes en ook niet om een enorm topic. Normaal gesproken kan ik het stipje in één keer wegklikken en is het topic uit mijn lijstje verdwenen na verversen. Nu dus niet.
Maar goed, ik probeer het nog wel een paar keer en wie weet..
dank in ieder geval voor je reactie !

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:50

Heb hier destijds ook een topic over geopend en je moet gewoon even wachten. Dus stipje aanklikken zodat die verdwijnd en dan 's middags/ 's avonds kijken of die weg is. Zo niet dan klik je hem weer aan en dan zal die waarschijnlijk wel meteen verdwijnen. :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 23:19

Stipje en topic zijn inmiddels 'verschwunden', dus dit probleempje is opgelost!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:20

stout stipje toch :') :')

fijn dat het toch opgelost is :D

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 01:06

Het probleem is opgelost, dus hier kan een slotje.