centraal topic zadel dieven ed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

centraal topic zadel dieven ed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 10:15

na aanleiding van het topic van melanieB
[VVDD] Zadeldieven actief...!!!!
kwam ik op een idee

gezien dit de een na grootste nachtmerrie is van paarden eigenaren (paard gestolen is vele malen erger natuurlijk) kwam ik op het volgende idee

er is een centraal topic voor gestolen paarden dus waarom niet een centraal topic voor gestolen tuig (ik kon er niet zo 123 een vinden met de zoek functie)

en misschien is er evt een handige bokker die een kaartje kan maken waarbij de locatie's worden aan gegeven en waar bij de meest actieve locaties rood kleuren, en misschien die na een jaar dus geen activiteit meer hebben gehad dus uit eindelijk langzaam aan weer geel en uiteindelijk groen worden oid
en de locaties met stippen waarbij als je er met cursor op gaat staan de naam van de bokker verschijnt zodat je kan achterhalen van hoe en wat

is misschien erg moeilijk dit te doen maar goed het is een idee

dit zou evt voor zowel het gestolen paarden topic kunnen en zowel voor een nieuw gestolen tuig topic kunnen

zo zijn bokkers extra gewaarschuwd en kunnen die ook extra hun ogen open houden als ze in een rode zone wonen

misschien wel een wild idee
maar mij leek het een goed idee

en misschien een lijst van paarden markten ed in het gestolen paarden topic zodat als mensen tijd hebben en weinig te doen hebben er evt een bik kunnen werpen al ze in de buurt wonen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:45

MaaikeMo

Re: centraal topic zadel dieven ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:47

Hmm ben niet zo fanatiek in kaartjes maken, maar ze zijn bij ons in odiliapeel dit jaar nog geweest.. Voor op t kaartje ;)

rommulus

Re: centraal topic zadel dieven ed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 10:50

leek mij ook al sterk dat die er niet al zou zijn
maar ik kon hem niet vinden :o