Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sleeper schreef:Als je zegt google even, krijg je bijna standaard te horen 'ik ben niet zo handig met internet'
Dat kan natuurlijk en dan is op bokt een topic plaatsen echt veel makkelijker dan google gebruiken.,
Chiqa schreef:Ik stoor mij hier ook aan, mensen die vrijwel direct met een google link smijten en verder niets kunnen onderbouwen neem ik al niet eens meer serieus. Je heb toch wel enige eigen kennis aan board denk ik dan wel eens.
Echwel schreef:
H_Nalanta schreef:Haha ja zoiets denk ik ook vaakHaha, ik wilde daar pas ook al een topic over openen..
Dan vragen ze iets en dan denk ik; Google is your friend, en als je het dan bij Google intypt heb je binnen 2 seconden je antwoord.
Sabin_e schreef:H_Nalanta schreef:Haha ja zoiets denk ik ook vaakHaha, ik wilde daar pas ook al een topic over openen..
Dan vragen ze iets en dan denk ik; Google is your friend, en als je het dan bij Google intypt heb je binnen 2 seconden je antwoord.
Maar in sommige situaties snap ik wel dat Bokt wordt gevraagd, omdat hier mensen met ervaringen en veel verschillende meningen aanwezig zijn.