Geen reactie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaellehtc

Geen reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 21:43

Start je een topic in de hoop dat er nuttige info uitkomt, bloedt de topic na 3 dagen dood....
Zeer frustrerend..... Soms zou je het eeuwig willen laten duren........

Anoniem

Re: Geen reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:44

Misschien kun je het topic in je onderschrift zetten. :j

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:46

KoudbloedKim schreef:
Misschien kun je het topic in je onderschrift zetten. :j

kan je idd vaak doen,
mensen kijken vaak naar de titel,is er dan een interssantere titel dan de jouwe gaan ze daar dus eerst kijken.
vervolgens word er niet in jou topic gereageerd en verwaterd het,

door het in je onderschrift te zetten zullen mensen het sneller aanklikken(zien)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:47

Ik heb even gekeken, maar zie bij jouw (TS) eigen topics genoeg reacties staan hoor.. :=
Bij de meeste 3 pagina's of meer..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:49

Wat wil je met dit topic bereiken dan?

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 21:50

Heb ik een keer of wat gedaan, hielp niet... Zeer frustrerend.....

Als je geluk hebt, is er zoveel 'wijsheid' onder de Bokkers, dat ik het zeer nuttig vind hier van te leren. ... Blijkbaar spreek ik niet de juiste taal, ben ik te serieus, te oud , te.......
3 pagina's lijken veel, maar met zoveel bezoekers....

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:54

Ik zie het probleem echt niet hoor.. Tuurlijk gaat niet iedere bokker op jouw topics reageren. Je kunt ook zelf gaan lezen om wat van de wijsheid mee te krijgen..

En 3 pagina's ís veel, vergelijk maar eens met andere topics..

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 21:55

Een manier vinden om voor mij belangrijke topics onder de aandacht te houden.... Voor mij is het welzijn van het paard erg belangrijk en ik weet met mij velen.....
Sommige TS staan heel erg lang in de belangstelling, krijgen vele ( waardevolle ) reacties. ... Daar hebben we wat aan.
Nu moet ik steeds een nieuw topic beginnen om te proberen mensen te bereiken....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:58

3 topics is idd veel, ik haal dat aantal alleen toen bokkers vonden dat ik slecht voor mijn pony was omdat ik alleen de zadelplek en plek van het hoofdstel had gepoetst (pony staat 24/7 buiten en was vies). En een keer toen iemand dacht dat springen met westernzadel schadelijk was. Positieve reacties dan haal ik meestal net de 2. Dus 3 is best netjes.

Die mensen die veel response krijgen, hebben een heel aparte of emotionele situatie met hun paard. Dat is interessant om te volgen.

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 21:58

imd schreef:
Ik zie het probleem echt niet hoor.. Tuurlijk gaat niet iedere bokker op jouw topics reageren. Je kunt ook zelf gaan lezen om wat van de wijsheid mee te krijgen..

En 3 pagina's ís veel, vergelijk maar eens met andere topics..

Dank voor het compliment, maar ik denk zo aan jullie reacties te zien dat ik maar gewoon creatief moet blijven en pakkende titels moet blijven verzinnen

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 22:00

capopjekop schreef:
3 topics is idd veel, ik haal dat aantal alleen toen bokkers vonden dat ik slecht voor mijn pony was omdat ik alleen de zadelplek en plek van het hoofdstel had gepoetst (pony staat 24/7 buiten en was vies). En een keer toen iemand dacht dat springen met westernzadel schadelijk was. Positieve reacties dan haal ik meestal net de 2. Dus 3 is best netjes.

Die mensen die veel response krijgen, hebben een heel aparte of emotionele situatie met hun paard. Dat is interessant om te volgen.

Dat is een hele goede opmerking... emotionele band met.... Heb ik met al mijn paarden. Moet misschien paard voor paard uitlichten... Dank

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 22:05

Een ander topic dat loopt: Nikita of hoe een leven kan lopen van mijn hand.
Het relaas van iemand die na 10 jaar op zoek ging naar haar verzorg paard en deze door de hulp van Bokkers terugvond

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:05

Ik denk dat het gewoon aan de situatie. Iedereen heeft een emotionele band met zijn paard. Dat is voor de persoon in kwestie super leuk en interessant, voor de bokkers is het waarschijnlijk 10 in een dozijn. De interessante en niet allerdaagse gebeurtenissen die trekken dus reactie. Dus ik vraag me af of uitlichten gaat werken, tenzij je paard iets bijzonders kan door die band. Maar je kunt het altijd proberen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:07

Maar waarom wil je graag zoveel reacties? Een bevestiging op hoe goed je bezig bent? Je weet van jezelf toch al hoe het gaat, daar heb je toch geen 10 pagina's met bokkers voor nodig? :)

gaellehtc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 22:46

Of ik goed bezig ben, is maar de vraag.... Wel wil ik dat mensen stilstaan bij wat ze aan het doen zijn. In mijn werk kom ik zoveel ellende tegen die vookomen had kunnen worden als er maar kennis was....

Weet een ding zeker, mijn eigen functioneren leg ik onder een vergrootglas en ik ben zeer kritisch....... Altijd vragen over het hoe en wat....

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 11:37

Ik lees vaak topics maar berichtjes plaatsen doe ik niet zo graag omdat dat voor altijd op internet staat. Iedereen op het wereld kan die berichten lezen en dat geeft mij geen fijn gevoel van :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 00:46

Ik zou toch heel blij zijn met 3 pagina's :=
Ik snap best dat het frustrerend is, iedereen heeft natuurlijk graag veel reacties. Ik snap ook niet helemaal wat ik fout doe.. Ik heb opzich niet echt te klagen maar als ik kijk naar de reacties die komen van mensen die ik niet ken blijven er meestal maar 3 of 4 over :+ Maar je kunt toch beter 1 goede reactie hebben dan 5 pagina's onzinnige.. Het kan idd wel helpen je topics in je onderschrift te zetten. Ook wanneer je zelf veel reageert zul je meer 'bekendheid' krijgen en zal je naam sneller herkend worden :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 00:54

ach veel mensen kunnen geen nederlands dus veel mensen kunnen dit niet lezen. bij mij zijn er een paar gesloten en dat vond ik frustrerend ik heb nu de ziekte van lyme en die loopt goed