Het zal in phpBB 2.0 nog wel niet kunnen, maar ik mis het volgende al heel lang heel hard. Als je in de gebruikerslijst wil bladeren (ehm ja, ik heb hele vage hobby's ja) dan kan dat alleen maar door of op alfabet te selecteren, of op geplaatste berichtjes of op registratiedatum. Nou, het zijn een boel pagina's en da's niet echt leuk om door te bladeren als je ergens bij 20 zit heb ik het meestal wel gehad. Maar niet alleen metde gebruikerslijst heb ik dat, hetzelfde heb ik voor topics of eigen berichten. De zoekfunctie werkt helaas niet optimaal (lees: als ik PMU zoek vindt hij niks, zoek ik op Bartjesinaasappelpartje dan opeens vindt hij wel dat topic). Ik weet wanneer ik dat topic geplaatst heb, zou het dan niet veel makkelijker zijn als ik een paginanr kan invullen zodat ik op de gok ergens in de buurt uitkom ipv bladeren bladeren bladeren? Ik erger me er iig dagelijks aan, want fora doorbladeren is er ook niet bij terwijl je op die manier toch wel enigzins in de buurt kunt schieten. Zelfde probleem met pb's, doorzoeken is geen optie als je box vol staat dat duurt echt gigantisch lang, als je gewoon naar pagina x kunt springen ben je er veel sneller! Komt dat in een volgende versie van de php software wel?
Cody
Geplaatst: 29-06-03 13:18
Wat ik als tussenoplossing gebruik, als ik bijvoorbeeld in de gebruikerslijst aan het zoeken ben, is dat ik het getal achter de url verander, dan skip je zo tig pagina's. Nog niet ideaal natuurlijk, maar kan nu nog wel handig zijn.