Graag zou ik zien dat Bart gaat bekijken of hij de niet paarden gerelateerde forums ook niet kan afhaken van het grote Bokt.
Ik ben al die topics in HK, verkiezingen, me hond, me kat, me cavia, wat voor een kleur spijkerbroek heb je nu aan.....zo zat...
Hoeveel "bokkers"hebben we wel niet die gauw 25 paard gerelateerde posten doen als: "wat schattig" "mooi ventje", "ik rij ook op de manege" om vervolgens altijd in een HK te gaan zitten of topics te gaan maken als"ik ben 13 en O en nu wacht ik al 4 weken op de volgende o maar ik denk dat ik zwanger ben....."
Ik kom al op Bokt sinds dat het nog een paardenforum was en dat zou het eigenlijk moeten blijven, maar ik begrijp dat er heel veel mensen zijn die liever een soort allerlei-forum zoeken en dus vindt men dat het op Bokt moet kunnen...
Hoe zie ik het voor me?
Als er mensen zijn die nooit meer in paardgerelateerde topics posten gaan ze gewoon automatisch over naar de Bokt voor kletser forums( naam moet nog verzonnen worden)
Die klets en zwets forums krijgen een eigen gedeelte zodat al die topics ook niet meer bij actieve onderwerpen komen te staan als je op het paarden gedeelte Bokt.Je kan ze alleen bezoeken als je rechtsboven schakelt tussen Bokt-paard en Bokt-klets.
Kan je meteen die 25 posten afschaffen, een groot deel heeft helemaal niks met paarden en is daar zelfs trots op....
Kunnen de paardenmensen weer lekker bokken zonder ruis in de actieve topics en het wordt veel overzichtelijker.
En al die mensen die veel liever over hun relaties, honden of wat dan ook kletsen en om een of andere duistere reden dit willen doen op een paardenforum hebben dan lekker hun eigen plek!
Kan je ook meteen de Moddie taken op dat kletsforum versoepelen, scheelt een hoop werk! Het wordt een slachtpartij, geef ik toe, maar dat ruimt ook wel weer lekker op dan