Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:EA koop/verkoop lijsten in het profiel
Regelmatig houden Bokkers een lijst bij in hun profiel waarin de ervaringen van kopen/verkopen aan een bokker wordt bijgehouden. Het negatief bespreken van Bokkers is echter niet toegestaan op Bokt en dus ook niet in het profiel. Daarom mogen alleen de positieve/neutrale ervaringen worden bijgehouden in het profiel.
Katja schreef:Probleem met dit soort lijsten is dat je maar 1 kant van het verhaal hoort.
Als ik nu in mijn profiel zet dat ik een vervelende ervaring heb met jou Miracle dan zullen mensen misschien niets meer bij jou kopen terwijl wij weten dat het helemaal niet waar is.
Reden dus waarom we dit soort lijsten niet handig vinden is omdat het erg makkelijk is om een bokker die jij niet aardig vindt op deze manier zwart te maken.
slimmerik schreef:Dat vind ik nogal appels en peren vergelijken.En dàt gebeurt volop met topics met ervaringen uit zgn. eerste hand over stallen etc. Wordt ook niet gecontroleerd en zomaar toegestaan. Ik kan zomaar een lijstje in mijn profiel zetten met bokkers die mij slecht behandelen.... Wedden dat het mij een ow op levert?Zou ook teveel eer zijn natuurlijk.