Ik zou graag een aanduiding zien bij Moderators of zij Online of Offline zijn. Zo kun je snel zien welke Mod online is, zodat je vraag snel behandeld is!
moonfish13
Geplaatst: 20-06-10 14:34
Zat mods die de computer gewoon aan hebben staan, en dus op online staan. Dat zegt dus niks. Ten tweede zijn het mensen, geen robots. Ze hebben dus ook een eigen leven.
sweetheart
Geplaatst: 20-06-10 14:34
Als in hun profiel kijkt kan je zien of iemand online is. Of bedoel je dat niet?
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-10 14:35
Volgens mij begrijp jij mij niet
Ik heb het over een online offline aanduiding, die in je profiel onder je naam staat, om die bij mods overal onder hun naam te zetten.
moonfish13
Geplaatst: 20-06-10 14:36
Marjoow schreef:
Volgens mij begrijp jij mij niet
Ik heb het over een online offline aanduiding, die in je profiel onder je naam staat, om die bij mods overal onder hun naam te zetten.
Anders, de vraag stond verkeerd gesteld. Overigens kan je die optie uitzetten, het online/offline in je profiel.
sweetheart
Geplaatst: 20-06-10 14:38
Hmmm... Ik weet niet of dat zo praktisch is. Ik denk dat het forum er erg rommelig van wordt.
Als je trouwens op 'forum index' klikt en dan helemaal daar onderen gaat dan kan je zien wie er online is. De groene namen zijn de moddies .
Sieltjuh
Geplaatst: 20-06-10 14:38
Je kan ook gewoon onder aan een pagina kijken wie er online is. Valt snel genoeg op met het groene kleurtje
Maar waarom wil je graag weten of moddies on/offline zijn, vraag ik me af?
Ik zie er ook de handigheid wel van in Anders moet je iedere mod af gaan om te kijken of het slim is diegene een PB te sturen wanneer er snel ingegrepen moet worden.
sweetheart
Geplaatst: 20-06-10 14:42
Als het dringend is dan kunnen moddies wel in andere fora modereren. Bij hun naam staat welke subfora ze modereren. En boven aan elk subforum staat welke mods dat deel modereren.
Ik denk dat er voldoende mogelijkheden zijn om te kijken of een mod online is. Maar das mijn mening.
Mij lijkt dit ook niet echt nodig. Dat een mod online is wil ook niet altijd zeggen dat zij/hij tijd heeft om meteen een melding te behandelen.
Zo bok ik zelf wel eens mobiel, maar kan me voorstellen dat een mod niet handig kan modereren via mobiel.
Katja
Geplaatst: 20-06-10 18:03
Marjoow schreef:
Ja maar dan weet je nog niet of die moderators op het subforum modereren wat jij nodig hebt
Is gewoon makkelijker
Als er brand is kun je een willekeurige mod een bericht sturen anders kun je gewoon een tem melding doen en kijkt de mod van dat forum er naar als die daar tijd voor heeft.
*wordt al bleekjes bij het idee* Offline/online zegt niet altijd iets. Ik heb vaak mijn computer aan staan en bokt open staan terwijl ik niet zozeer echt aan het bokken ben. Soms ook heb ik even geen tijd om modzaken op te pakken en lees ik vooral her en der eens een topic. Ofwel; online zijn is ook geen garantie tot acute beschikbaarheid.
Er staat nu al 2 dagen een TEM van mij open waar nog niet op gereageerd is. Wat moet ik hiermee? Misschien offtopic maar vond het niet nodig een nieuw topic te openen
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 21-06-10 13:40
Tems worden binnen 7 dagen beantwoord, dus in dit geval hoef je daar niets mee te doen. Als je na een week nog geen antwoord hebt gekregen, dan is het handig om even een PB te sturen aan de desbetreffende mod. Overigens is 7 dagen wel het maximum, we streven er natuurlijk naar om het (veel) sneller af te werken. Soms heeft een tem wat overleg achter de schermen nodig, of is de mod die de tem moet behandelen even niet/minder aanwezig. Ga er maar vanuit dat het goed gaat komen
Ik sluit me een beetje aan bij delerium. Ik heb wel zichtbaar of ik online/offline ben, maar ben ook weleens huiswerk aan het doen of iets anders waardoor het onterecht lijkt alsof ik meteen in kan grijpen. Met zo'n aparte knop werkt het denk ik net zo, dus geeft ook geen garanties.