Omdat mijn moeder me dat heeft geleerd.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

Omdat mijn moeder me dat heeft geleerd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 23:34

.....zal ik me even netjes voorstellen.
Ik ben al een poosje aan het ronddwalen hier op bokt en heb hier en daar ook al wat geantwoord, maar had me nog niet netjes voorgesteld. Dus laat ik dat dan maar eens doen.

Mijn naam is Daisyree Bakker, 28, en ik woon in Jirnsum (FR) met mijn verloofde, 4 katten, 4 ratten en een hond. Helaas heb ik geen paard, maar ben wel al mijn hele leven paardengek. Ooit wil ik weer eens gaan rijden, want door omstandigheden heb ik zelfs daar mee moeten stoppen. (Zeer nare ervaring met een instructrice)
Wat doe ik dan wel? Ik werk een paar uur in de week bij de plaatselijke supermarkt en noem dat gekscherend mijn bijbaantje. Ik ben namelijk kunstenaar, van voornamelijk dieren. Mijn fav. onderwerpen zijn (3x raden) PAARDEN! en katten. Ik teken al sinds mijn 17 de in opdracht en heb de afgelopen 2 jaar zelfs prijzen gewonnen met mijn kunst. In Nederland en in het buitenland, waar ik ook regelmatig werk naartoe verkoop.
En ja als je van hobby je beroep maakt heb je weer een hobby nodig, dus ben ik gaan fotograferen. Heel handig want die foto's kan ik dan weer gebruiken :D.

En ja mijn paardenachtergrond. Ik heb voor eerst op een pony gezeten toen ik 4 was en deed dit iedere zomer tot aan mijn 10de. Daarna heb ik op 12de verjaardag een 10ritten kaart gekregen, maar uiteindelijk heb ik tot aan mijn 15de daar les gehad tot L niveau. Helaas verhuisden we toen en ik heb nog wel wat gereden op een manege in mijn nieuwe woonplaats maar dit beviel me lang niet zo goed. In het laatste jaar heb ik ook een Welsch K pony gehad (Liberon). Omdat ik niet wist dat we gingen verhuizen en ik mijn ouders met het feit opzadelde dat ik een pony had gekocht (nee dit had ik niet overlegd, en netjes van mijn spaargeld gekocht. Pap en mam waren niet zo blij met me), moest ik Liberon na 4 maanden weer verkopen (netjes teruggekocht door de verkoper). Op mijn 17de heb ik mijn vriend leren kennen, die ook een schat van een paard op stal hadden staan,dus zo kwamen de paarden weer in mijn leven. Ook heb ik in dat jaar aanmelding gedaan voor de opleiding in Deurne. Alhoewel ik niet veel paardenervaring had, wilde ik wel alles leren en weten. helaas heb ik me laten ompraten door mijn vriendje die mij vertelde dat je toch niet rijk werd met het werken in de paarden. Ook vond hij het niet zo leuk dat ik dan zo ver van huis was (we woonden toen in Groningen). Best grappig nadien want hij ging bij de marine, hoezo veel en ver van huis? Ik ben nu kunstenaar, wordt je ook niet rijk van hoor. Maar ik ben gelukkig en ondertussen verloofd (met datzelfde vriendje ja) en misschien komen er in de toekomst weer paarden op mijn pad. Voor nu, fotografeer en teken ik ze wel.

Daisyree

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:40

Hallo creabea!

Wat een ontzettend leuk verhaal over jezelf! Toppiee....

Ik moet je wel waarschuwen, stond niet tijdens de aanmelding van bokt
(ben er zelf ook achter moeten komen)...

Maar bokt is VERSLAVEND! :D }>

Ramooontje

Re: Omdat mijn moeder me dat heeft geleerd.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:41

Welkom!!

Wat een mooie stukken maak je, heel talentvol!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:41

Welkom hier! :)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 23:43

Dank jullie wel.
@Melissa, dat is toch zo met de meeste forums? Ik kwam hier terecht via google, ik zocht een speciale foto van een paard. En tja al die paarden, ik kwam hier niet zomaar weg. Dus heb ik me maar ff aangemeld. :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:45

Welkom Daisyree! Weer een Fries erbij! :D
Wat ben jij creatief, prachtige dingen zitten er tussen!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 23:53

Dank je wel! Maar uhm ik ben een verdwaalde Groninger, die in Friesland woont en met een Amsterdamse tongval is opgevoed. Vind je dat ook oké?? O:)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:54

Mag ik, maar ik zag dat je in Jirnsum woont nu en aangezien dat vlakbij mij is, nam ik aan dat je een Fries was. Maar maakt niet uit, import Fries is ook leuk ;)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 23:55

Hee, Welkom!
Jeuh, een (import)Fries :D

Daisyree

Re: Omdat mijn moeder me dat heeft geleerd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 23:56

Pfft, gelukkig. Dank je!
Mag ik vragen waar je dan woont?
Dank je Datjaa!