Momenteel zit ik in mijn eerste jaar psychologie, nu is het een beetje afwachten hoe mijn examens gaan uitpakken =) Mijn hobby's zijn paardrijden (uiteraard =P), lezen, computerspelletjes spelen (ja, lekker nerdy^^) en tijd doorbrengen met mijn vriend. Een vriend heb ik dus ook, we zijn nu ruim anderhalf jaar samen.
Over de paarden, om te beginnen heb ik niet echt een eigen paard, het is een beetje een lang verhaal =D
Mijn vriend heeft een Ardenner-merrie die nu 4 jaar oud is. Ze is echter heel schichtig, omdat ze vroeger ook wel wat meegemaakt heeft. Ze is best lief, maar qua karakter heb ik niet echt een geweldige klik met haar.
Daarom is er onlangs, op 2 mei, een nieuw paardje gekomen waar ik mij dus helemaal mee kan bezighouden! Een 2-jarige Haflingermerrie met een gouden karakter^^ Ik had meteen wél een enorme klik met dit paardje. Ze hebben wel al op haar gezeten bij de vorige eigenaar, maar hier mag ze lekker nog een tijdje op de wei lopen =] Ik doe nog niet zo veel met haar, ze is ook nog jong. Meestal poets ik haar gewoon, oefen ik met hoefjes geven (dat doet ze heel goed, ze is alleen nog wat wiebelig) of wandel ik met haar door de piste, zodat ze netjes aan het touw leert lopen. Binnenkort gaan we ook eens buiten een wandelingetje maken.
Verder, tja, ik zou graag op dit forum komen om tips uit te wisselen, maar ook om leuke verhalen te lezen/delen en gewoon gezellig te kletsen =]