hoi allemaal. ik ben marysa , ik woon ik koekange een of andere boerenkrot in drenthe. en ben over een paar maandjes pas 12 (ben ik dan echt de allerjongste hier) ik ben eracher gekomen dat ze hier op bokt een hekel aan penny meisjes hebben dus ik zeg het maar ff ik ben gee pennymeisje zijn er mensen die vrienden willen worden ofzo.. of hoe werkt dat hier..?? p.s nog een klein vraagje .. hoe zet je foto's neer.?? groetjes marysa
welkom hier werkt het niet echt met vrienden zoals op hyves ofzo, meer voor mensen die je ook IRL kent of veel mee praat in bv. huiskamertopics ofzo, dat je die kunt toevoegen als vrienden, dat is bv makkelijker als je een PB wil sturen.
Elin_
Geplaatst: 13-06-10 14:14
Welkom! Ach al die vragen worden vanzelf beantwoord hoor Klik gewooon overal een keer op dan weetje het vanzelf Behalve als het rood is.. Rood is meestal sleeeeccchht Nee ik zal je niet bang maken xd
SETEFURII
Geplaatst: 13-06-10 14:17
Welkom op 't allergezelligste topic op de wereld waar mensen meer met digitale tomaten gooien dan met digitale bloemen. Dit is eigenlijk net zoals in de echte wereld en ook hier lopen beterweters rond. Maar laat dat je vooral niet afschrikken want er zijn natuurlijk ook altijd mensen die 't goed menen en ook nog eens vriendelijk zijn! Foto's oploaden die je via http://www.imageshack.us, of een andere uploader. Veel plezier nog, en als je vragen hebt mag je ze altijd vragen. Groetjes en nog veel succes