Dankzij het topic, waar ook de verkoper in reageerde, is het probleem opgelost en heb ik vandaag de pony terug kunnen brengen.
Maar het topic heeft een Moddie, zonder overleg, op de mesthoop gepleurd! volgens haar was mijn vriendin een derde.... waarom? Geen idee, ik heb om opheldering gevraagd, maar mooi geen antwoord!
Waar is Bokt hiermee bezig? Hoe kan een moderator een aanname doen en vervolgens het hele topic weghalen???
Ik heb de betreffende moddie een mail gestuurd, maar opeens is het stil aan de overkant! Ik hoor niks terug en het topic is nog steeds pleitte terwijl ik best wel een update heb!
Waarom??? Het was een prima topic, met interessante standpunten en de verkoper is tot ons gekomen!
Daarom maar eens in het openbaar, waarom ben ik een buitenstaander? Wie beslist dat? Waarom zou mijn vriendin een computer moeten kopen om een account op dit forum te krijgen???
Waar slaat dit op?

Echt, ik vraag me oprecht af wat er was gebeurt als ik had begonnen met:
Mijn vriend heeft gisteren een pony opgehaald...... Hadden onze kokervisie moderators dan ook gedacht dat ik een buitenstaander was?????