topic naar de mesthoop, zonder reden en zonder overleg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

topic naar de mesthoop, zonder reden en zonder overleg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 15:17

Boos ben ik! Mijn vriendin heeft een pony gekocht, blijkt een ernstig stalgebrek te hebben en de handelaar wilde haar niet terugnemen.

Dankzij het topic, waar ook de verkoper in reageerde, is het probleem opgelost en heb ik vandaag de pony terug kunnen brengen.

Maar het topic heeft een Moddie, zonder overleg, op de mesthoop gepleurd! volgens haar was mijn vriendin een derde.... waarom? Geen idee, ik heb om opheldering gevraagd, maar mooi geen antwoord!

Waar is Bokt hiermee bezig? Hoe kan een moderator een aanname doen en vervolgens het hele topic weghalen???
Ik heb de betreffende moddie een mail gestuurd, maar opeens is het stil aan de overkant! Ik hoor niks terug en het topic is nog steeds pleitte terwijl ik best wel een update heb!

Waarom??? Het was een prima topic, met interessante standpunten en de verkoper is tot ons gekomen!

Daarom maar eens in het openbaar, waarom ben ik een buitenstaander? Wie beslist dat? Waarom zou mijn vriendin een computer moeten kopen om een account op dit forum te krijgen???
Waar slaat dit op? :(

Echt, ik vraag me oprecht af wat er was gebeurt als ik had begonnen met:
Mijn vriend heeft gisteren een pony opgehaald...... Hadden onze kokervisie moderators dan ook gedacht dat ik een buitenstaander was?????

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: topic naar de mesthoop, zonder reden en zonder overleg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 17:49

Dat is inderdaad een vreemd verhaal.
Wanneer is het topic naar de Mesthoop gegaan? Misschien is de mod in kwestie nog niet in de gelegenheid geweest om te reageren.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:56

gisteravond nog gepost, vanochtend een mail dat ik als buitenstaander geen topic mocht openen....

Ik had haar nota bene zelf getemt omdat ik inmiddels wist dat de verkoper een Bokker was maar dat mijn bedoeling niet was een Bokker af te zeiken, maar om de pony terug te brengen...
En of iemand ervaring had met deze stichting.

Gooit ze het op de mesthoop, zonder aan mij te vragen wat de relatie is met deze pony! Ik vond het ook te vreemd om zomaar te laten liggen, ik wil gewoon mijn topic terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:16

Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent. Wel is het natuurlijk zo dat met 'vriendin' vaak 'een vriendin' wordt aangeduid en niet 'dé vriendin'. Hoewel jij daarin geen verantwoording hoeft af te leggen aan wie dan ook kan ik me de verwarring voorstellen.

Wel ben ik met je eens dat dit door de betreffende mod met je besproken had moeten worden voordat het verplaatst was.

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je voor dit soort dingen ook contact op kon nemen met de bezwaarcommissie als je er niet uitkomt met de mod.

Succes!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 18:49

weet je wat ik niet snap... nu moet ik moeite gaan doen, een nieuw topic openen terwijl een Moddie dit zonder overleg weg poetst! Ik heb de hele dag Pb gehad, ook over het topic maar geen moddie die zich even on of off topic heeft laten zien.

En inderdaad, waarom zou ik verantwoording af moeten leggen voor hun kokervisie!

Het ging helemaal niet over vriendin, het ging over een pony die we niet terug konden brengen naar de verkoper.

Er stond ook nog dat WE geen advies nodig hadden over rb verzekeringen e.d.

Ik heb altijd geleerd dat je geen aannames moet maken maar eerst controle vragen stellen.

"begrijp ik het goed dat jij niks te maken hebt met deze pony en dat hij van een derde is? En dan pas handelen en een oordeel vellen.

ik ben zo langzamerhand ernstig moddie moe!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:59

Is je pb aan de betreffende moderator wel gelezen? De pb staat dus niet meer in je postvak uit?
Als de pb gelezen is had het idd wel netjes geweest als de mod even had gereageerd, al was het maar met "heb je bericht gelezen, kom er later bij je op terug omdat ik nu geen tijd heb", oid.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:06

Ik ben de mod die het topic heeft verwijderd en heb dit zeker niet zonder opgaaf van reden gedaan.
Ik heb je direkt via de TeM uitleg gegeven waarom het topic verwijderd zou worden en je in dat bericht ook gemeld dat ik je voor alle duidelijkheid dat bericht ook nog even via de pb zou sturen, dan was ik er zeker van dat je het niet zou missen. Dat was gisteravond.
Ik ben vanochtend vroeg nog online geweest, toen was er nog geen reactie maar ik kan helaas niet de hele dag online blijven dus kom net pas weer online en heb idd nu je pb gelezen....ik hoop dat je begrijpt dat ook een moderator niet 24 uur per dag online kan zijn en ik dus echt niet eerder kon reageren, ik was er simpelweg niet.
Wat ik er nu over kan zeggen is dat ik in overleg ben met het team, ook ik kan fouten maken en is het zo dat ik in deze een fout heb gemaakt zal deze zeker ongedaan worden gemaakt maar ik hoop wel dat er begrip is voor het feit dat de mods niet 24uur online zijn en het even kan duren voor er uitsluitsel is.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 20:27

Die mail van de pb kwam om 22,36 uur en die heb ik rond 9 uur gelezen en het topic was al weg!

Moet ik dan wel 24 uur online zijn om jouw mail te lezen en te kunnen reageren?
Dat had jezelf ook wel kunnen bedenken dat ook ik wel eens niet op Bokt ben.

Ik denk dat je dan inderdaad een vergissing hebt begaan. Ik ben de halve dag bezig geweest met deze Pony naar Ermelo te brengen, dat zal een buitenstaander echt niet doen!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:58

Op het moment dat je een vraag hebt over een specifieke moderatoractie, dan kan je contact met die moderator opnemen. Zoals Tanja al uitgelegd heeft, kan het soms even duren voordat je een reactie krijgt, moderators zijn nu eenmaal niet 24 uur per dag online.

Omdat het niet de bedoeling is om deze individuele zaken op FZ te bespreken en omdat er al contact met de mod is, plaats ik hier een slotje.