ik heb een vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cindypindy

ik heb een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:25

nou kijk,
ik ben net lid geworden door me zus.
ik heb niet echt verstand van paarden dus hoe kan ik dan 25 goede berichten plaatsen?

wilde eigelijk lid worden voor het niet paarden deel

x Cindy

sweetheart

Re: ik heb een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:28

Is het dan niet verstandig om een ander forum te zoeken.

Eerlijk... wat heb je op een paardenforum te zoeken als het je niets interesseert.

Dit forum is allereerst bedoeld voor paardenliefhebbers. Het niet paardengedeelte is van secundair belang.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:29

Bokt is en blijft een paardenforum, en we hebben inderdaad ook leuke gedeelten die niet over paarden gaan. Maar we willen het in eerste instantie gericht houden op de paarden, daarom bestaat de regel dan ook dat je eerst 25 paardgerelateerde berichten moet plaatsen op het tabblad Informatief. Pas daarna kun je meepraten op de andere gedeelten, en daar maken we geen uitzondering voor :)

Ik zou zeggen; kijk eens rond op Informatief, er zijn vast wel een paar topics waarin je je kunt mengen, of vragen die je kunt stellen over zaken waar je nieuwsgierig bent. Let wel: het is niet de bedoeling om snel even 25 berichten te plaatsen, die worden dan verwijderd ;)

Veel plezier op Bokt!

edit;
@sweetheart, ze zegt niet dat ze niet geinteresseerd is in paarden, maar dat ze er niet veel verstand van heeft, da's wat anders. ;) Wie weet wil ze juist het een en ander leren, en daarvoor is het forum natuurlijk best geschikt.

cindypindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:33

@sweetheart
kijk ik weet wel wat van paarden en ga ook wel eens met me zus mee maar ik kan er echt geen info over geven.

@zwartwitje
ik snap wel dat je geen onzin moet plaatsen daarom zocht ik ook hulp

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:03

cindypindy u kunt uw zus laten helpen met die 25 berichten plaatsen, maar u zal vast en zeker ook zelfstandig kunnen plaatsen. U behoeft niet veel weten te bezitten, om over paarden te plaatsen. Wat zijn goede berichten, is niet afhankelijk van het weten van een wel of niet paardenliefhebber.
U heeft al 4 berichten geplaatst, van de 25 dus nog 21 te gaan.

cindypindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 20:20

mag dat zomaar dan? dat ze helpt met die berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:20

T is maar goed dat ik niet meer aan die voorwaarde hoef te voldoen in geen jaren meer op paardgerelateerde gedeeltes geweest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:21

Cindypindy, ze mag je adviezen geven, maar geen gebruik maken van jouw account :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:23

cindypindy schreef:
mag dat zomaar dan? dat ze helpt met die berichten

Sssst... :+ Je zus mag niet op jouw account posten, maar ze kan je misschien wat kleine tips geven in welke richting je moet zoeken?

Gewoon even zoeken, dan vind je vast wel wat. En je kunt vast wel wat zinnigs verzinnen om te vertellen, je komt serieus genoeg over, dus dat komt vast goed! +:)+

Edit: Mod is me alweer voor :D

cindypindy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 20:27

nou ik vraag haar morgen wel want ze is douchen :+
ik ga ook weer huiswerk roept!

fijne avond!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:56

cindypindy schreef:
nou kijk,
ik ben net lid geworden door me zus.
ik heb niet echt verstand van paarden dus hoe kan ik dan 25 goede berichten plaatsen?

wilde eigelijk lid worden voor het niet paarden deel

x Cindy

Zwartwitje schreef:
edit;
@sweetheart, ze zegt niet dat ze niet geinteresseerd is in paarden, maar dat ze er niet veel verstand van heeft, da's wat anders. ;) Wie weet wil ze juist het een en ander leren, en daarvoor is het forum natuurlijk best geschikt.

Het kwam misschien inderdaad een beetje rot mijn mond uit (naja toetsenbord uit :P)
Maar ze gaf aan dat ze vooral voor het niet paard gerelateerde deel komt, en ik neem aan dat dat niet de bedoeling van bokt is. Er zijn vele andere fora waar je gewoon gezellig kunt kletsen. Ik dacht ook dat ze daar dan misschien meer op haar plek is. En daar meer kan vinden wat ze zoekt. Zo bedoelde ik het :).
Ik bedoelde het echt niet gemeen. :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:57

Dat snap ik wel :j
En het is natuurlijk inderdaad maar de vraag of iemand die (nog) niet veel van paarden weet zich thuis voelt tussen de enorme meute paardenliefhebbers die we hier met z'n allen vormen. ;) Maar wie weet steekt de TS hier nog wel een hele hoop op, en dat zou natuurlijk leuk voor haar zijn.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:03

Zwartwitje schreef:
Dat snap ik wel :j
En het is natuurlijk inderdaad maar de vraag of iemand die (nog) niet veel van paarden weet zich thuis voelt tussen de enorme meute paardenliefhebbers die we hier met z'n allen vormen. ;) Maar wie weet steekt de TS hier nog wel een hele hoop op, en dat zou natuurlijk leuk voor haar zijn.

Fijn dat ik nu duidelijker was :D
Als de TS meer over paarden wil leren is dit inderdaad het forum bij uitstek. :j

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:05

je kan ook reageren op paardenfoto's van mensen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:07

Dat kan, alhoewel die niet meetellen voor de 25 paardgerelateerde berichten ;)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:57

De TS zou in de informatieve topics natuurlijk ook gewoon kunnen vragen waarom ze bepaalde dingen zo willen of niet. je hoeft toch niet iets beter te weten, vragen mag ook lijkt mij :)

sharintje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:47

Waarom zou je 25 berichten willen schrijven? Om gewoon een advertentie te plaatsen?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:00

Nee, om toegang te krijgen tot bijvoorbeeld HK moet je 25 berichten hebben. Zie help ;)

Edit: ook voor ad's moet dat dus ja.