Nieuwe bokster stelt zich voor: JPitty

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Nieuwe bokster stelt zich voor: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 19:09

Hallo allemaal! :wave:

Na heel lang getwijfeld te hebben en al bijna een jaar regelmatig rondgesnuffeld te hebben op Bokt, mij toch maar aangemeld...

Even kort over mijzelf: Ik heet Jenny Pit, op Bokt JPitty. Ben een vrouw van intussen 27 lentes jong en woon 5 dagen per week in Zwolle. De overige 2 dagen woon ik in Steenwijk. Dit heeft te maken met met mijn beperking. Ik heb namelijk PDD-NOS, wat aanverwant is aan autisme. In Zwolle is er een stichting via welke mensen met autisme of aanverwante beperkingen met wat begeleiding zelfstandig kunnen wonen. Iets wat in Steenwijk nog niet mogelijk is. De 2 dagen dat ik in Steenwijk ben, verblijf ik bij mijn ouders. In Steenwijk doe ik namelijk nog wat vrijwilligerswerk bij het plaatselijke dierenasiel. Ik loop daar al ruim 10 jaar rond en vind dat gewoon veel te leuk om te stoppen. Bovendien is het vanuit Steenwijk net iets makkelijker om bij de manege in Wittelte te komen, want ook daar heb ik het veel te veel naar mijn zin. Een eigen paard heb ik helaas niet, mijn financiën laten dat niet toe. Wat werk betreft kan ik heel kort zijn: dat heb ik niet. Ik doe wel veel vrijwilligerswerk (o.a. op de administratie van een Chiropractiepraktijk, aan de telefoon bij de Buurthulppost hiero en dus bij het dierenasiel. Ik sta wel ingeschreven om vanuit de Sociale Werkvoorziening te worden gedetacheerd, maar helaas lukt dat niet op korte termijn. Zij kennen namelijk een plaatsingsstop... :(

Maar genoeg nu over mij. Mocht iemand nog wat willen weten, dat kijn hier of via mijn PB. Die is namelijk vanaf vandaag ook geopend! ;) En mocht ik een vraag hebben over paarden, dan weet ik waar ik zijn moet... :D

pniekepnak

Re: Nieuwe bokster stelt zich voor: JPitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:53

Welkom op bokt! Werken in het dierenasiel, dat lijkt me nou zo leuk! Het is dat ik er geen tijd voor heb, anders zou ik het ook graag willen doen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 16:34

Bedankt voor het welkom heten Pniekepnak. +:)+

Wat betreft het asielwerk: dat zal je nog wel eens tegen kunnen vallen! Het is voornamelijk schoonmaken en drollen rapen. Tussendoor mag je knuffelen zoveel je wilt, maar het grootste deel van het werk is toch echt poetsen, boenen en opruimen... :\

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:35

Welkom op Bokt! :D
En ik zie dat je naar Mary Poppins gaat? Gaaf! Daar ben ik in maart al geweest, zeker een aanrader!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 16:39

Dank je wel Marloes! :D

Ja, ik hoorde van een vriendin ook al dat de musical "Supercalifragilisticexpialidasties" is!! *\o/* Ben heel erg benieuwd en heb er nu al héééééééééééééél veel zin in! :):)

Manon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:46

Welkom !!
Niet te verslaafd raken, hé ?? ;)

Succes!

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:47

Haha, niet Bokt-verslaafd worden is erg lastig :')
En dat mega-lange woord, ik kan hem maar niet onthouden :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 17:43

Niet verslaafd worden wordt lastig... Geloof dat ik het al ben... >;)

En wat betreft het lange woord: kan hem ook al supersnel spellen... Zal maar geen demo geven, dan worden jullie hier knettergek van mij... %)

Ben trouwens hard aan het proberen om hem achterstevoren uit te spreken...