hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 09:28

ik weet nog dat er ooit bokkers zijn geweest die met een hoop bombarie hun forum op hadden gezet zonder ow en ban beleid.......

zijn er daar nu nog geen ow's of bans....... en mag iedereen elkaar daar gewoon ongenuanceerd de pan ik hakken........

ben er eigenlijk wel benieuwd naar!

FaberSmid

Re: hoe zit het met gebannede bokkers en hun fora.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:00

Andere fora waar van geschreven wordt dat die niet aan bannen doen, doen dat wel zeker. Openbaar en per pb wordt daar dan druk gegeven en mee gedreigd.
Zo zijn er ook fora, waar je dan achter je rug persoonlijk wordt aangevallen met onwaarheden. En als je daar dan netjes op doet reageren, worden er off topic berichten geplaatst en onzin per pb verzonden. De werkelijke waarheid wordt dan omgedraaid, natuurlijk moet je daar ook over blijven zwijgen. Het is anders een visuele cirkel van belachelijke berichten en pb van beheer en leden die voorgetrokken worden.
Negeren heeft geen zin, omdat de personen van geen ophouden weten en maar overal door blijven gaan.
En zo zijn er ook fora waar men zogenaamd wel toegelaten wordt, maar niet kan inloggen? Registreer en log gewoon onder eigen naam, omdat verstoppertje spelen te kinderlijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:34

Och dit soort fora's zijn veel erger dan Bokt Kiwiko, de frustraties die ze hier oplopen worden daar op de leden afgereageerd. En net wat FaberSmid zegt; daar wordt ook geband hoor mss nog wel veel harder.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 16:36

maar ik weet nog dat er toen met een hoop bombarie werd gezegd dat er daar NOOOHOOIT gebanned ging worden wat er ook gebeurd, ik heb toen gezegd dat ik dacht dat dit onmogelijk was............

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:38

KiWiKo schreef:
maar ik weet nog dat er toen met een hoop bombarie werd gezegd dat er daar NOOOHOOIT gebanned ging worden wat er ook gebeurd, ik heb toen gezegd dat ik dacht dat dit onmogelijk was............

Lekkere troep wordt het dan ook :=

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:39

Welk forum is dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:40

Kiwiko dat is gewoon een manier geweest om zielen te werven :j en natuurlijk is dat onmogelijk, overal is wel eens wat en juist leden die hier gebanend zijn zullen zich elders niet beter gedragen denk jij ook niet?
Op bokt heb je aardig wat krediet hoor. :)

Ik betwijfel alleen of dit topic wel is toegestaan op bokt je bespreekt toch het beleid van een ander forum wat niet echt interessant is voor bokt zelf.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 16:42

fokt bijvoorbeeld, dat is toendertijd opgericht door mensen die hier niet meer welkom waren

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:44

Op fokt kun je wel geband worden. Fabersmid is daar ook geband.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:46

KiWiKo schreef:
fokt bijvoorbeeld, dat is toendertijd opgericht door mensen die hier niet meer welkom waren

Waarom moet dat eigenlijk hier besproken worden en niet op dat forum zelf?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:48

Chiqa schreef:
juist leden die hier gebanend zijn zullen zich elders niet beter gedragen denk jij ook niet?

Idd, moet zeggen dat ik het gros van de leden dat hier gebanned is echt niet mis... (op enkelen na)
Een forum is net een maatschappij, je kan er niet zonder regels en consequenties. Heb zelf ook een (nietpaardgerelateerd) forum en daar gaat alles z'n gangetje, hoef zelden mensen op hun vingers te tikken. Maar da's ook een heel klein forum en ons kent ons, dus da's sowieso wat gemoedelijker denk ik. Maar een forum zonder regels, mwoah, werkt niet denk ik.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:48

Cayenne schreef:
KiWiKo schreef:

Tja, wie wil er nog op dat forum zijn... Is alleen maar gezeur daaro...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 16:48

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:49

ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat fokt net iets te veel als een sneer naar bokt klonk :))

Ik zou niet eens weten wat ik op andere Nederlandse fora te zoeken zou hebben, zit verder alleen op Engelstaligen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 16:49

Cayenne schreef:
KiWiKo schreef:

Ik kom daar nooit :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:51

Maar dat los je niet op door een beleid en forum hier nog even door het slijk te halen. Wees dan fair en doe dit op het forum zelf ipv achter hun rug om denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:53

Heino schreef:
Idd, moet zeggen dat ik het gros van de leden dat hier gebanned is echt niet mis... (op enkelen na)

En dat komen ze nog met regelmatig terug als SA :P Om gewoon weer op dezelfde voet verder te gaan heb dr momenteel ook weer een op het oog.
Nee ik mis de gebanden ook niet, hebben ze het er zelf naar gemaakt.

Wat ik wel een opvallend detail vind is dat op dit moment heel veel mannen worden gebanned of een tijdelijke ban krijgen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:55

Chiqa schreef:
En dat komen ze nog met regelmatig terug als SA :P Om gewoon weer op dezelfde voet verder te gaan heb dr momenteel ook weer een op het oog.

Ojee :P Dat zie ik dan weer niet, maar hou me ook uit de paardgerelateerde discussies over het algemeen want ik ben toch maar een simpel ex manege-ruitertje zonder ruitergevoel en ervaring :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 16:59

Cayenne schreef:
Maar dat los je niet op door een beleid en forum hier nog even door het slijk te halen. Wees dan fair en doe dit op het forum zelf ipv achter hun rug om denk ik dan.

ik heb daar geen account, en het is niet door het slijk halen. Ik vroeg het me gewoon af, omdat er toendertijd zo gebruld werd dat er geen mods en geen banbeleid kwam. ik voor een vond dat erg stoer, dus ik ben gewoon benieuwd hoe dat nou uiteindelijk is uitgepakt :)

ik neem aan dat het vrij legitiem is om je dat gewoon af te vragen, en daar vervolgens een vraag over te stellen....... zoals ik al zei, ik kom daar niet, en verder dan de voorpagina ben ik ook nooit geweest :) Dus ik zou het niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Veel bokkers komen er wel, dus die hebben daar vast wel een antwoord op :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:04

KiWiKo schreef:

nooit geband, ben daar wel 10x geband :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:07

Heino schreef:
Ojee :P Dat zie ik dan weer niet, maar hou me ook uit de paardgerelateerde discussies over het algemeen want ik ben toch maar een simpel ex manege-ruitertje zonder ruitergevoel en ervaring :+

Ach ben je niet de enige.....Ik kom al járen niet meer op het paardgerelateerde gedeelte heb ik niets meer te zoeken.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:09

dan hebben we het er nog niet over dat ze bokt "verlaten" verlaten hebben, maar ondertussen wel meelezen en dan ineens kiekeboe daar zijn we weer :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:40

Chiqa schreef:
Och dit soort fora's zijn veel erger dan Bokt Kiwiko, de frustraties die ze hier oplopen worden daar op de leden afgereageerd. En net wat FaberSmid zegt; daar wordt ook geband hoor mss nog wel veel harder.

Harder omdat het achter de rug om geschied.

Zammie schreef:
Op fokt kun je wel geband worden. Fabersmid is daar ook geband.

En ik ben niet de enige, vele zijn achter de rug om verbannen.
Het maken van back ups is geen overbodige luxe maar noodzakelijk kwaad, door het veranderen en verwijderen van berichten.

Cayenne schreef:

En hoe moeten al die verbannen personen dat dan doen volgens u, opnieuw lid worden onder valse naam? Net zoals hier op bokt verstoppertje spelen?

dipstaartje schreef:
nooit geband, ben daar wel 10x geband :D

10 maal en nog steeds lid onder anderen naam keer op keer?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:46

@Fabersmid, ieder forum heeft een mailadres waarmee je contact op kunt nemen met het beheer.
of dat nou Bokt is of waar dan ook :) Daarvoor hoef je echt geen SA aan te maken.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 18:51

Cayenne en u denkt dat het iets zin heeft?
Het bannen hier doet ook niet verlopen zoals eerlijk zou zijn. Hoe kan men nu op verdenking verbannen en helemaal als de persoon waar het om doet draaien en over gaat die niet de persoon is van de ban. Duidelijk maakt dat de conclusie en verdenking niet gerecht is, nog even en men kan niks meer schrijven. Geen humor, geen spot, geen namen of wat dan ook, omdat de verdenking van moderatoren al voldoende is om te verbannen?
Begrijp er steeds minder van, maar dat zal wel aan mij doen liggen.
Laatst bijgewerkt door FaberSmid op 30-05-10 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt