'Toon je berichten' niet zichtbaar maken voor anderen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fira

'Toon je berichten' niet zichtbaar maken voor anderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 22:10

Goedenavond lieve Boktmensen,

Ik weet dat je nog altijd kan zoeken op de auteur. Maar ik vind het niet echt een fijn idee dat iedereen je 'laatst geplaatste berichten' zo even kan lezen in je profiel.
Is er geen optie om je profiel helemaal te blokkeren voor anderen? Of gewoon je eigen geplaatste berichten?

Groetjes Fira. :)

Mars

Re: 'Toon je berichten' niet zichtbaar maken voor anderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:27

[TV] >> [FZ]

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:32

Dan is het zoeken toch nog mogelijk?

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:33

Mij maakt het niet zo uit hoor
Als ik een berichtje zoek en ik weet toevallig dat diegene ook in dat topic geschreven heeft zoek ik het wel eens op
Of in mn eigen bijv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:57

Fira schreef:

Ik weet dat je nog altijd kan zoeken op de auteur. Maar ik vind het niet echt een fijn idee dat iedereen je 'laatst geplaatste berichten' zo even kan lezen in je profiel.
Is er geen optie om je profiel helemaal te blokkeren voor anderen? Of gewoon je eigen geplaatste berichten?

Als jij het niet fijn vind dat anderen jou berichten plaatsen zou ik maar stoppen met reacties plaatsen, als jij niet wilt dat iemand iets over jou leest.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:59

Chiqa schreef:
Fira schreef:

Als jij het niet fijn vind dat anderen jou berichten plaatsen zou ik maar stoppen met reacties plaatsen, als jij niet wilt dat iemand iets over jou leest.

inderdaad....dit is een openbaar forum....gewoon niet roddelen over de mensen die je kent...scheelt een stuk :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:07

Wat jij niet op de voorpagina van de telegraaf wilt, moet je niet op bokt plaatsen! :)

Simpel. T is n openbaar forum,dus iedereen kan alles lezen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:32

Nou, ik begrijp wel wat je bedoelt...
Mensen die niets op bokt te zoeken hebben, die je kennen uit het gewone leven, en je hier opzoeken... Om vervolgens alles over je te weten te komen...
Je hebt die gekken er tussen zitten helaas...

Eigenlijk ben ik best wel voor, al zou ik het zelf niet afschermen denk ik...

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:55

Jammer genoeg is dit een jarenlange discussie. ;)
Het gaat jammer genoeg niet, en het zal ook nooit goed gekeurd worden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 11:20

Het zal alleen maar een vals gevoel van veiligheid geven. Jij dènkt misschien dat niemand je berichten kan lezen van wie je het niet wilt, en je gooit heel je privéleven er maar op. Maar iemand die je echt wil nachecken is heus wel geslepen genoeg om zulke regels te omzeilen hoor. Zelfs als je zou zeggen dat iedereen minstens 25 paardenberichten moet posten om iets te zien. Je hoeft nooit een paard gezien te hebben om aan 25 nuttige berichten te komen door op topics te antwoorden als "hoeveel halsters heb jij" of "welke kleur deken past bij mijn paard". En helaas zijn er echt wel mensen die niets nuttigs te doen hebben en zoveel over hebben om andere mensen hun 'geheimpjes' te kennen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:15

Je privéleven op internet moet je gewoon niet doen, kláár...
Maar je kan met deze functie wel voorkomen dat mensen die nieuwsgierig zijn zomaar alle berichten langs gaan kijken en noem maar op... Vals gevoel van veiligheid? Nee, maar wel wat meer rust in je omgeving.. Iedereen weet toch hoe de paardenwereld is???

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:25

Daarbij gok ik dat je na het openen van dit topic tig keer zoveel mensen erbij gekregen hebt die even jouw berichten zijn gaan nalezen. :')

Mij maakt het ook niet uit. wat ik hier op bokt plaats, mogen van mij best andere mensen lezen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:33

Mensen die echt geïnteresseerd zijn in wat je zegt op het internet vinden heus wel een manier om achter je berichten te komen. Zelfs als je de optie toon je berichten geblokkeerd zou hebben. Je hebt dus wel een vals gevoel van veiligheid, want je gaat misschien roddelen over iemand, onder het mom van "hij/zij kan mijn berichten toch niet nalezen", terwijl hij/zij er dus wel achterkomt. Je maakt het moeilijker, maar niet onmogelijk.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:42

Als het technisch mogelijk is lijkt het mij een geweldig idee op alle bepaalde topics (zoals HK, jhk, lzp, mw) na een jaar alleen toegankelijk te maken voor degenen die ook in het topic gepost hebben.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:21

Door zo anoniem mogelijk te blijven hoef je je hier niet druk om te maken. :) Om deze reden heb ik alleen hier mijn toekomstige opleiding bekend gemaakt en verder helemaal niets. Ja in PBtjes noem ik mijn naam wel als ik zeker weet dat diegene mij niet kent. Gewoon beetje nadenken bij wat je plaatst: iedereen kan het lezen. :)