Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Simmie: het gaat om een zadel en als iemand de VP vraagt weet ik tenminste dat die persoon interesse heeft en kan ik antwoorden. Ik was inderdaad de VP er vergeten bij te zetten maar als ze dan de reacties verwijderen voor dat ik ze kan zien is ook zo iets... Want dan weet ik alsnog niet wát men vroeg... En als ik een vraag stel in zo'n topic en ik krijg geen antwoord heb ik, ondanks interesse, ook zo iets van "hou dan maar hoor".
Ayasha schreef:Jeumig... Moetk met hand en tand gaan verdedigen datk een topic open over zo iets... Daar is FZ toch voor.
Ayasha schreef:Ik heb dat vaak gelezen. Maar toch wilde ik mijn frustratie even uiten en laten weten hoe ik het beter zou vinden. Mij is altijd geleerd dat kritiek geven en zeiken achter de rug makkelijk is. Dat je beter kan zeggen wat je er van denkt met hoe je het beter zou vinden tegen de mensen die er wat aan kunnen doen ipv beetje te zitten kniezen
Jeumig... Moetk met hand en tand gaan verdedigen datk een topic open over zo iets... Daar is FZ toch voor.
Ayasha schreef:Maar dan halen ze zichzelf toch net extra werk op de hals?
En ik begreep uit eerdere discussies dat EA sowieso al geen eenvoudig gedeelte is om te modereren
Ayasha schreef:Dat de verkoper op zijn minst weet wie er gereageerd heeft en met welke vraag?