Die bedoel ik, excuses voor mijn onduidelijke omschrijving.
Winged
Geplaatst: 24-05-10 16:34
FaberSmid schreef:
A_lette schreef:
Je bedoelt TeMmeldingen?
Deze zijn niet te verwijderen geloof ik.
Die bedoel ik, excuses voor mijn onduidelijke omschrijving.
Ah ok, naja open meldingen kun je sowieso niet verwijderen, deze meldingen worden gesloten door een moderator en dan gaat de melding naar de 'gesloten' box. Vervolgens hoef je hier verder niks meer mee te doen, ik geloof dat ze na een tijdje uit zichzelf 'verdwijnen' maar hoe dat exact zit weet ik niet.
Deze meldingen zijn inderdaad niet zelf te verwijderen, dat gebeurd uit zichzelf. Meldingen worden tot een jaar terug bewaard en daarna automatisch gewist
FaberSmid
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-10 17:55
Dus ieder zit een jaar met die meldingen opgezadeld? Ok duidelijk kan u dit topic op slot doen, dat uitgerekend ik dat vraag.
Zammie
Geplaatst: 24-05-10 18:01
Mas schreef:
Deze meldingen zijn inderdaad niet zelf te verwijderen, dat gebeurd uit zichzelf. Meldingen worden tot een jaar terug bewaard en daarna automatisch gewist
Ik heb nog meldingen van 2007 in de gesloten meldingen zitten. Klopt dus niet...
Er staan max 50 meldingen in de gesloten temlijst. Dus als je niet vaak temt zullen er ongetwijfeld oudere meldingen tussen staan. Mogelijk zijn meldingen ouder dan 1 jaar niet te openen (omdat de originele tem wel verwijderd is) maar is de titel wel nog zichtbaar. Open tems kan je zonodig openen en een reactie op geven. Als je bv een tem wilt terugtrekken of aanvullende informatie wilt geven terwijl hij nog open staat kun je dat in het reactieveld zetten.