Abonneren op topic, doet het niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Abonneren op topic, doet het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 17:12

Ik zit in een HK topic, waar ik altijd een abonnement op heb.

Nooit problemen mee gehad, maar sinds straks is het begonnen hoor :Y).

Elke keer als ik naar een andere pagina (van het topic zelf) ga, of iig dat mijn pagina van bokt veranderd, is mijn abonnement verdwenen en kan ik hem dus opnieuw erop zetten. Niet dat het veel nut heeft, want een keer 'pagina refreshen' en hij is weer weg. (Met pagina 'refreshen' bedoel ik dat hij zeg maar naar een andere pagina gaat oid).

Iemand die weet hoe dit kan, en hoe ik dit kan oplossen?

sweetheart

Re: Abonneren op topic, doet het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:14

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:09

Er is vandaag wel wat veranderd aan het abonneren maar wat je nu zegt klopt niet helemaal met het effect dat ik verwacht had :+

In theorie gebeurt er alleen iets met abonnementen als je expliciet op z'n link klikt (links boven topic), als je het volledige reactiescherm gebruikt en daar aanvinkt dat je mail wilt of als in je profiel staat dat je mail wilt bij alle topics waarin je reageert. Die abonnementen zouden niet spontaan moeten verdwijnen, hier blijven ze gewoon staan iig.

Maar als je dus een willekeurig topic hebt waar je een abonnement op hebt dan staat er in eerste instantie ' Geen abonnement meer op dit onderwerp', als je vervolgens naar een andere pagina van hetzelfde topic staat dan verandert dat in 'Abonneer'? Of verandert het alleen nadat je in het topic gereageerd hebt (via quick reply of anders)?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:30

Als ik op de laatste pagina op 'Abonneer' weer klik en op de vorige pagina kijk, staat er wel 'Geen abbonnement meer op dit topic' Als ik dan bij mijn topic abonnementen kijk staat die er nog tussen, maar kijk ik daarna weer is die weer weg. Hij staat er maar paar seconden dus. Het is ook vooral de huiskamertopics!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:33

Heel vreemd, hier blijft het topic gewoon staan.
Gaat het bij alle topics mis of eigenlijk alleen bij HK topics?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:33

Nee alleen HK! Deze blijft bij mij ook staan! :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 18:37

Ah, fout is gevonden en opgelost denk ik :+ Excuses voor het ongemak!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 22:10

Bedankt voor het oplossen :D.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:08

BartVB schreef:
Er is vandaag wel wat veranderd aan het abonneren maar wat je nu zegt klopt niet helemaal met het effect dat ik verwacht had :+

In theorie gebeurt er alleen iets met abonnementen als je expliciet op z'n link klikt (links boven topic), als je het volledige reactiescherm gebruikt en daar aanvinkt dat je mail wilt of als in je profiel staat dat je mail wilt bij alle topics waarin je reageert. Die abonnementen zouden niet spontaan moeten verdwijnen, hier blijven ze gewoon staan iig.

Dat dikgedrukte, daar heb ik al regelmatig een berichtje over gestuurd naar een mod, dat werkte bij mij dus een hele tijd niet meer. Ik ben blij dat er wat veranderd is aan het abonneren, zoals je in de eerste zin zegt, want *eindelijk* werkt het weer bij mij!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:24

Ik heb nog een vraag Bart, over bovenstaande. Ik had op verschillende topics handmatig een abonnement genomen, maar die zijn dus allemaal na jullie verandering niet meer abonnee... Er vervelend als je druk aan het praten bent in een topic...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:27

Snap ik, heel vervelend maar hier kan ik helaas niets aan doen :\

Wat je kan doen is de zoekfunctie gebruiken, zoeken op topics en op 'kleinvosje' als auteur. Daar krijg je een lijst met de topics waarin je in de afgelopen dagen gereageerd hebt. Op die manier is het als het goed is vrij gemakkelijk om die abonnementen weer in te stellen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:28

Okee, bedankt voor je uitleg. Ik heb al een aantal topics terug gezet, ben in ieder geval alweer heel blij dat het automatisch abonneren bij snel antwoorden alweer werkt!