Hele avond al lopen zoeken, maar ik kan het echt niet vinden!! Ik wil graag een Youtubefilmpje plaatsen, maar dan op zo'n manier dat mensen meteen op play kunnen klikken en niet eerst via de link naar het filmpje moeten.
Om maar even een voorbeeld te geven, zoals in dit topic het filmpje is geplaatst dus: [JITP] Wijken goed of fout?
Ik had al geprobeerd via delen, maar daar kan ik het niet bij vinden. Vervolgens dacht ik dat ik het onder het kopje 'Insluiten' misschien kon vinden. Daar staat wel een code, maar als ik die kopieer krijg ik alleen maar rare tekens te zien (ook als ik het bericht dat ik had getypt als voorbeeld bekijk).
Iemand enig idee hoe je het filmpje wel zo kan plaatsen zoals in het topic??
Pffff, zit ik de hele avond al te zoeken op het helpforum van Youtube zelf, is het antwoord gewoon heel simpel te vinden hier. Bedankt!!
Nu werkt het trouwens wel op bokt, maar niet op een ander forum waar ik op zit. Dus moet ik denk ik nog even verder gaan zoeken hoe ik het daar ook voor mekaar kan krijgen!
Verdeurie, dan houd het op denk ik... Ik dacht dat er ook zo'n functie was via Youtube zelf, maar het ligt dus aan een forum of het wel of niet kan. Bedankt voor de hulp in ieder geval!!
Anoniem
Geplaatst: 11-05-10 23:11
Bedoel je niet gewoon tussen [.video] de link [./video] ?
Jep, zo kan je hem dus wel plaatsen op Bokt kwam ik net achter via de Bokt Helpdesk. Maar op een ander forum werkt dit helaas niet..
Anoniem
Geplaatst: 12-05-10 12:44
Zarah_L schreef:
Jep, zo kan je hem dus wel plaatsen op Bokt kwam ik net achter via de Bokt Helpdesk. Maar op een ander forum werkt dit helaas niet..
je had ook even de quote kunnen checken had je zo de code kunnen zien
en idd niet alle fora's ondersteunen dezelfde bbcodes, net hoe de oprichter van dat forum dat in heeft gesteld. En zijn namelijk ontelbaar veel codes mogelijk.
@Chiqa: Ah, tuurlijk. Had ik ook al niet aan gedacht. @ShenaBell: Haha, ja een account heb ik wel. Filmpjes uploaden is dus ook geen probleem, maar het plaatsen op een forum zoals ik dat graag wilde dus wel.
Maar inmiddels ben ik er achter dat het op het andere forum sowieso niet mogelijk is.