Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:Ik erger me er ook kapot aan Modie en begrijp wat je bedoelt. Hoop dat het niet juist is wat ik vermoed, maar krijg de indruk dat Bokt bepaalde mensen koste wat het kost op Bokt wilt houden, terwijl anderen voor het minste al een OW of ban krijgen..
modie schreef:Neem nu bv de reactie op het antwoord tegen Woodstockwaardoor dat bewuste topic gesloten is.
Revanches schreef:Ik ga mij hier even in mengen, aangezien ik ook het overleg achter de schermen heb gevolgd over het betreffende topic wat Modie aanhaalt.
Wat ik erg jammer vind, is dat jullie allen er aan meegewerkt hebben om het slotje voor elkaar te krijgen.
We hebben meerdere keren gewaarschuwd, en iedereen ging gewoon lekker door met reageren zoals men voor-de-waarschuwing ook al deed. Dus waarschuwen heeft blijkbaar al geen zin. Ook waarschuwingen naar de desbetreffende sfeer-bepalende-bokkers hebben blijkbaar geen invloed gehad.
Erg jammer, want als de waarschuwingen gewoon netjes opgevolgd zouden worden, was er geen sprake geweest van een slotje.
In dit geval is het topic dus in zoverre uit de hand gelopen, dat wij in goed overleg met het team hebben besloten het topic te sluiten. Om verdere aanvallen en afwijken van onderwerp te voorkomen.
Revanches schreef:Erg jammer, want als de waarschuwingen gewoon netjes opgevolgd zouden worden, was er geen sprake geweest van een slotje.
Citaat:Hoop dat het niet juist is wat ik vermoed, maar krijg de indruk dat Bokt bepaalde mensen koste wat het kost op Bokt wilt houden
Heino schreef:In het rechtricht topic heeft TS er álles aan gedaan het topic te leiden zoals ze het voor ogen had, maar tevergeefs.
Heino schreef:Springert schreef:En dan is een slotje het enige dat echt werkt.
Slotje is alleen maar problemen uit de weg gaan vind ik, opgelost wordt het er niet mee. Wordt alleen maar uitgesteld tot een volgend topic.
Heino schreef:Springert schreef:En dan is een slotje het enige dat echt werkt.
Slotje is alleen maar problemen uit de weg gaan vind ik, opgelost wordt het er niet mee. Wordt alleen maar uitgesteld tot een volgend topic.
Springert schreef:Ik vind als iemand dat doet dat hij dan inderdaad een ban moet krijgen.
Een slotje maakt duidelijk dat dat onderwerp afgesloten is. Te controversioneel, dan is het hardleersheid om dat in een ander topic voort te zetten. Die persoon is er dan echt op uit om te rellen.
Springert schreef:Dan krijg je natuurlijk de vraag wie de boosdoener is. Vaak zijn het meerdere boosdoeners. Dan is het oneerlijk om die ene te bannen. Van mij persoonlijk hoeft ze ook niet geband worden, als ze maar wel haar lesje geleerd heeft.