Ook even voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Ook even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 14:27

Hoi allemaal!
Ik moet me dan ook maar even voorstellen hè (: Ik ben Jorinda en ik ben 16 jaar. Geboren in Purmerend, maar in 2004 zijn we naar Winschoten in Oost-Groningen verhuisd. Ik zit op school in Veendam en mijn (verzorg) Fjordje staat in Blijham. Ik ben dus overal en nergens te vinden op een dag. Haha. Ik doe nu 3 havo, doordat ik in groep 2 een jaartje extra heb gekleuterd (vroege leerlinge, geloof ik dat het was) en in de derde ben blijven zitten (in vwo, en ik ben in november van vwo naar havo geswitched en dit bevalt me veel beter). Volgend jaar ga ik verder in havo, dat ik overga is al zeker en ik ga het profiel Natuur en Gezondheid kiezen, omdat ik later de opleiding Fysiotherapie wil gaan doen. Mijn hobby's zijn paardrijden, lezen, muziek luisteren, fotograferen en met de honden wandelen. We hebben twee honden, een Golden Retriever x American Stafford en een Rottweiler (waarvan we gokken dat ze ¼ Dobermann in zich heeft, ze is door een handelaar geïmporteerd uit Hongarije, waar haar staart ook is gecoupeerd en ze had een vals paspoort, dus we weten het allemaal niet zeker), beide teefjes. De Golden is nu 3 jaar en de Rottweiler is nog echt een puberpup, zij is 1 jaar. Ook hebben we vier huis-tuin-en-keuken-katten en 2 hangoor konijntjes. Ik verzorg dus een Fjord. Haar naam is Ronya (waar mijn gebruikersnaam dus vandaan komt) en ze is 13 jaar. In juni wordt ze 14. Ze is 1.43m en ontzettend eigenwijs, maar daarom vind ik haar ook zo leuk. Ik mag haar als eigen beschouwen, maar ze is dus officieel niet van mij.

Poeh heel verhaal, maar als jullie nóg meer willen weten; vragen staat vrij :D