Redelijk frustrerend. Valt hier echt helemaal niets aan te doen? Blijkbaar zoek en plaats ik nu net berichten in allerlei rubrieken die dan ook nog eens niet meetellen voor mijn teller!

Iemand een slimme tip hoe hiermee om te gaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZaZoe schreef:Hi Purkje, daar baal ik nu wel van. Jij bent dus al ruim over de 25 berichten en kunt nog niet op alles reageren. Zit nogal verschil tussen de verschillende rubrieken blijkbaar. En dat is dus wat ik bedoel: blijkbaar heb ik met name 'verstand' van de rubrieken die geen 'punten' opleveren. Dat is frustrerend. En om nu overal alleen maar te reageren met 'mooi paard' om te 'scoren' vind ik ook weer zo nietszeggend...
ZaZoe schreef:Hi Purkje, daar baal ik nu wel van. Jij bent dus al ruim over de 25 berichten en kunt nog niet op alles reageren. Zit nogal verschil tussen de verschillende rubrieken blijkbaar. En dat is dus wat ik bedoel: blijkbaar heb ik met name 'verstand' van de rubrieken die geen 'punten' opleveren. Dat is frustrerend. En om nu overal alleen maar te reageren met 'mooi paard' om te 'scoren' vind ik ook weer zo nietszeggend...
Iris82 schreef:ZaZoe schreef:Hi Purkje, daar baal ik nu wel van. Jij bent dus al ruim over de 25 berichten en kunt nog niet op alles reageren. Zit nogal verschil tussen de verschillende rubrieken blijkbaar. En dat is dus wat ik bedoel: blijkbaar heb ik met name 'verstand' van de rubrieken die geen 'punten' opleveren. Dat is frustrerend. En om nu overal alleen maar te reageren met 'mooi paard' om te 'scoren' vind ik ook weer zo nietszeggend...
Purkje heeft nog niet genoeg posts op het juiste tabblad. Daarom kan hij zich nog niet aanmelden tot de 'Kudde'. Er is specifiek voor gekozen om mensen eerst 25 paardspecifieke posts te laten doen, onder andere zodat het forum niet overspoelt wordt met 'niet-paardenmensen'. Bokt is als eerste een paardenforum, dat het toevallig ook over veel andere dingen gaat is alleen maar mooi meegenomen voor ons paardenmensjes.
Maar welkom op Bokt beiden!
Iris82 schreef:Ik kan het me goed voorstellen dat wanneer je al een tijdje uit de paarden geweest bent, het moeilijk kan zijn om tussen al die 'experts' te reageren. Want je hebt het idee: 'Wat weet ik daar nou van?' Maar ik geloof vast dat er topics zijn waar ook jij in mee kan praten!
Iris82 schreef:Purkje heeft nog niet genoeg posts op het juiste tabblad. Daarom kan hij zich nog niet aanmelden tot de 'Kudde'. Er is specifiek voor gekozen om mensen eerst 25 paardspecifieke posts te laten doen, onder andere zodat het forum niet overspoelt wordt met 'niet-paardenmensen'. Bokt is als eerste een paardenforum, dat het toevallig ook over veel andere dingen gaat is alleen maar mooi meegenomen voor ons paardenmensjes.
Maar welkom op Bokt beiden!