Ik tem best regelmatig, maar als ik tem, weet ik ook zeker dat ik goed zit. Vaak zie ik wel topics waarbij ik twijfel, en dan tem ik gewoon niet. Wordt het wel gewaardeerd als dit wel gebeurt?
Ik kreeg bijvoorbeeld laatst ook een reactie op een tem: 'Ik ga het topic nu bekijken, en zonodig wordt het verplaatst'
Waarop ik dan denk 'Ja duh, anders had ik niet getemt.'
Liever wel temmen dus bij twijfel? Of verzuipen de mods dan in twijfeltems?
Ik vind temmen een beetje stom je krijgt er toch geen geld voor
Katja
Geplaatst: 20-04-10 22:15
Bij twijfel mag je altijd temmen, een mod kan dan een reactie teruggeven waarom het eventueel niet verplaatst wordt dan weet je dat gelijk voor de volgende keer.
Tallout
Geplaatst: 20-04-10 22:16
Ik TEM ook vnl omdat ik het zelf irritant vind . Temmen bij twijfel laat ik meestal ook zo staan... Ben wel benieuwd inderdaad.
Anoniem
Juist in situaties dat ik twijfel tem ik, omdat ik nieuwsgierig ben
Tallout
Katja schreef:
Bij twijfel mag je altijd temmen, een mod kan dan een reactie teruggeven waarom het eventueel niet verplaatst wordt dan weet je dat gelijk voor de volgende keer.
Duidelijk!
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-10 22:17
shilady schreef:
Ik vind temmen een beetje stom je krijgt er toch geen geld voor
Als iedereen in het leven alleen maar dingen zo doen waar hij/zij geld voor kreeg, waar zou het dan heen gaan met deze wereld?
Bedankt voor je reactie Katja! Ik ga me wel een slechtere temmer voelen dan
Laatst bijgewerkt door PureSylk op 20-04-10 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Zidore
Geplaatst: 20-04-10 22:17
ik vind temmen prima, beter dan er gelijk een slot op gooien..
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-10 22:18
Zidore schreef:
ik vind temmen prima, beter dan er gelijk een slot op gooien..
Hoe bedoel je dat dan?
shilady
Geplaatst: 20-04-10 22:18
ik maak me er niet druk om wat andere zeggen en doen
Jolliegirl
Geplaatst: 20-04-10 22:21
shilady schreef:
ik maak me er niet druk om wat andere zeggen en doen
Krijg jij het nog lastig in je leven
Ik tem meestal gewoon... En als het echt een uit de hand lopend iets is, zoek ik een online submod op Is die er niet, PB ik een andere online mod !
Als er echt brand is dan kun je het beste een pb sturen naar en mod die online is anders is een tem het handigste omdat alle mods van dat forum hem dan kunnen zien.
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-10 22:25
Kunnen alleen mods van dat forum hem zien, of alle mods? Ik begreep laatst dat alle mods alle tems zien?
Laatst bijgewerkt door PureSylk op 20-04-10 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt
secricible
Geplaatst: 20-04-10 22:26
hoe kun je eigen instellen dat je bericht terug krijgt? Ik krijg namelijk nooit een bericht toe van Mods?
Ik krijg bijna altijd bericht terug, ook als ik instel dat ik dat niet hoef. Je bent je ervan bewust dat je dit niet in je PBbox krijgt, maar bij 'gesloten tems?' als je dan de bewuste tem aanklikt kan je een eventuele reactie zien. Reacties aanvinken bij je tem staat trouwens tussen je tem reden, en het uitgebreidere informatie vak. Vrij aanwezig dus.
Persoonlijk zou ik het trouwens handig vinden om onderscheid te hebben tussen gelezen/ongelezen gelsloten tems. Bijvoorbeeld op de zelfde manier als bij PB's.
Katja
Geplaatst: 20-04-10 22:31
Alle mods kunnen tems zien maar je krijgt je eigen tems in een aparte lijst dus die bekijk je het snelste.
Als je temt staat er "Informeer me: Laat het mij weten als de melding behandeld wordt" als je die op ja zet kun je via het gebruikerspaneel de antwoorden op je tems vinden.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-10 09:29
De temlijst is een lijst die wij speciaal moeten openen, en je kunt je wellicht voorstellen dat we die niet constant open hebben staan en F5en. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk zit open (zoals nu) open ik nooit een temlijst. Op mijn werk kan ik wel eens direct van een computer weggetrokken worden, als ik dan in the middle of mod-acties zit kan dat wel eens gruwelijk mis gaan. Ik krijg regelmatig pb-tjes van bijvoorbeeld Jolliegirl over topics waar toch even snel naar gekeken moet worden. Ik vind het erg prettig, want als ik uren later pas zou kijken zou het wel eens gruwelijk uit de hand gelopen kunnen zijn in zo'n topic. Dus als er echt spoed is, kun je beter pb-en.
Temmen is inderdaad niet zo urgent. Als een topic finaal uit de klauwen lijkt te lopen, pb ik direct een mod. Werkt doorgaans perfect. Heel soms heeft de mod volgens mij gewoon de account open staan en zit niet achter de computer Zie je haar/hem even later offline zonder dat de pb geopend is. Dan maar weer snel een volgende mod pb-en
Een keer TEM-men kan gebeuren maar sommige mensen doen dat erg vaak en veel, ik kan de reactie van shilady ook wel een beetje begrijpen... Het lijkt net of die mensen erop zitten te wachten of het 'nakijken'. Ieder zijn ding hoor, zo is het niet maar ik zou daar geen zin en tijd voor hebben...
ik tem ook zovaak ik zit zo regelmatig op bokt dat ik snel al de nieuwe topics zie en dan ook zie als ze verkeerd staan of niet toegestaan zijn.... tem ik niet ,loopt zoiets vaak de hele dag nog door tem ik wel dan is het topic vaak in de middag al behandeld
zo houden we bokt overzichtelijk dus niks stoms aan en shilady waarom betaald krijgen ervoor? jij bokt toch ook gratis?
Ik kan TEMs altijd zeer waarderen en geef vrijwel altijd ook wel een reactie terug, en vaak is dat dan inderdaad iets van "bedankt voor je TEM, ik ga ermee aan de slag" of iets van die soort. En zo kom ik inderdaad bij topics die ik anders wellicht nooit gezien had, je roept met een TEM gewoon de aandacht van een mod even naar een topic of specifieke reactie.
Ook als je het niet weet is een TEM ok Meedenken is echt niet snel verkeerd hoor!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-10 10:14
Ik waardeer het temmen ook, liever een tem teveel dan een tem te weinig. Ik zie ook vaak tems waar mensen niet zeker van zijn, en vaak zijn dat ook de twijfelgevallen voor ons. Soms wordt de tem dan enkel afgesloten (overigens geef ik ook altijd reactie terug, al is het maar een bedankje) en laten we het zoals het is, soms wordt er toch wat mee gedaan zoals een verplaatsing. Vaak zitten er ook tems tussen van een topic wat potentie heeft om uit de hand te lopen maar waar op dat moment nog niets mee aan de hand is. Ook erg fijn, er wordt dan een stipje gezet en meegelezen, zodat er eventueel wel direct ingegrepen kan worden.