Ik reageer nooit bijster veel op FK, maar als ik zelf een topic open neem ik toch meestal wel de moeite om uitgebreid op een stuk of 8 topics te reageren. Natuurlijk omdat ik het leuk om te doen, zeker als ik er even voor ga zitten. En aan de andere kant 'voor wat hoort wat', ik vind het immers ook leuk als mensen in mijn topic reageren, dus moet ik dat zelf ook bij anderen doen vind ik. 
Toch lijkt het me op te vallen dat weinig bokkers die moeite meer nemen. Ondanks dat er door de 1-topic-per-week-regel relatief weinig nieuwe topics per dag bijkomen en topics lang op de eerste pagina staan, zijn er veel topics met maar een stuk of 3 reacties (daar zitten overigens ook echt goede posts tussen van bokkers die uitgebreid per foto hun mening geven!) Bij sommige topics kan ik me dat ook wel voorstellen, de kwaliteit van de foto's is niet altijd even hoog en daarom is er ook niet altijd een zinnig woord over te zeggen. Aan de andere kant heb ik de indruk dat veel bokkers die een topic op FK openen wél graag reacties ontvangen, maar niet de moeite nemen om op een paar topics te reageren.
Ik wil géén regel dat je x aantal commentaren moet posten voordat je een topic mag openen of zoiets.
Maar gewoon een oproepje: plaats je een topic op FK? Als je dan toch aan het typen bent of aan het wachten tot je foto's zijn geupload, plaats even een paar posts met opbouwend commentaar op een stuk of wat topics! Leuk om te doen, leuk voor de andere bokkers, en what goes around comes around - als ik zien dat iemand een FK-topic in z'n onderschrift heeft staan en iets leuk bij mij post, dan bekijk ik dat topic ook even en post wat. 
'T klinkt nogal basic, maar toch mis ik het een beetje.

)