Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijnponynero schreef:Tja eerlijk is eerlijk ik vind ook niet zo veel bijzonders te zien aan inrijden
Dus ik zou geen smoes verzinnen maar ik zou ze er niet bijzetten ofzo
ikdoemaarwat schreef:mesne gaan niet alleen daarover in de verdediging, maar eigenlijk over vanalles
waarom ze geen cap dragen waarom hun hakken niet naar beneden zijn,waarom ze krom zitten
waarom het paard met de mond open loopt enz enz....
2 redenen
A bokt is te aanvallend, dus mensen gaan bij voorhand al in de verdediging
B TSer weet wel degelijk wat er fout is maar wil het niet inzien
ik zeg niet dat beide op iedereen van toepassing is.....maar zeker wel 1 van de twee
Ayasha schreef:Ik vind het nogal wat dat "men" hier zomaar zegt dat het smoesjes zijn.Hoogstwaarschijnlijk zijn die foto's er ook simpelweg niet om die reden. Niet iedereen heeft een full time foto graaf.
Het zoveelste topic over smoezen. Ik ben benieuwd wanneer de "ik heb pijn in mijn rug en kan daarom niet zitten" voorbij komt als belachelijk smoesje
Ayasha schreef:Ik vind het nogal wat dat "men" hier zomaar zegt dat het smoesjes zijn.Hoogstwaarschijnlijk zijn die foto's er ook simpelweg niet om die reden. Niet iedereen heeft een full time foto graaf.
Het zoveelste topic over smoezen. Ik ben benieuwd wanneer de "ik heb pijn in mijn rug en kan daarom niet zitten" voorbij komt als belachelijk smoesje