, denk ik best vaak voor dat mensen 'spijt' krijgen van een topic en daarom willen verwijderen. Nu komt er vaak een slotje op wanneer het topic gesloten kan worden (of je moet nog 2 weken wachten en hopen dat er niemand reageert
)Maar nu vroeg ik me af; waarom kan de TS zelf niet een topic verwijderen?
Dit zou veel makkelijker zijn, ook minder werk voor de moderators, en dan heeft Bokt meer ruimte voor andere topics
Topics worden in principe niet verwijderd, omdat we graag willen dat mensen goed nadenken, en hun verantwoordelijkheid nemen, voordat ze een topic openen. Als stelregel zeggen we vaak: plaats niet op Bokt wat je ook niet op de voorpagina van de lokale krant zou willen hebben. Iedereen kan in theorie meelezen. Je moeder, je zus over wie je even komt klagen, maar ook je leraren van school, beste vriendin of de manegehouder kan je berichten nalezen. Voor spijt is het dan vaak al te laat omdat het leed al is geleden. Als gebruikers te pas en te onpas hun eigen topics zouden kunnen weghalen, zou het een zooitje worden hier op het forum. Rock beschrijft al een mooi scenario dat met heel veel waarschijnlijkheid zou kunnen plaatsvinden