Hallo allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia_muis

Hallo allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 23:29

Hoi,

Ik lees al een hele poos mee op bokt, maar bij deze wil ik me ook maar een keer voorstellen.
Ik ben Sylvia, woon in Wijchen (vlakbij Nijmegen) en ik ben 17 jaar oud.
Ik ben al mijn hele leven bezig met paarden. Wat begonnen is met een wekelijkse les op de manege, werd steeds meer. In al die tijd heb ik op verschillende maneges gereden, waaronder een poos op IJslanders. Daarnaast heb ik samen met mijn zusje een hele tijd een grote groep verzorgshetlanders/welshjes gehad, wat uit is gelopen op 2 eigen shetlanders.

De eerste is Goofy, een vosbonte minishetlander hengst van 80 cm. Een verschikkelijk ijverig paardje dat het liefste de hele dag aan het werk blijft. Goofy hebben we sinds een half jaartje voor de sulky staan, daarnaast loopt hij af en toe mee naast de fiets, wandelen we veel, doen aan (dubbel)longeren en lange lijnen.

Afbeelding

Onze andere trots is Flow (Fellow van Lisan, nmprs), een zwart roan hengstje van nu ongeveer 90 cm. Flow wordt dit voorjaar 3 en met hem zijn we heel rustig aan begonnen met het beleren (zoals wennen aan het tuig, lange lijnen en wat spieren erbij proberen te krijgen :o etc.) en we hopen dat hij als hij daaraan toe is ook een geweldige pony wordt voor de sulky.

Afbeelding

Nouja, eigenlijk kort samengevat meld zich bij deze een behoorlijke shetlanderfan :D

pgelder

Re: Hallo allemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:37

Leuke pony's! En wat een lekkere bos met manen heeft Goofy zeg :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:46

Welkom!!
Pas op, Bokt is zeer verslavend.

Maarre even een ander vraagje, wie is de vader van jouw zwarte shet, want hij heeft veel weg van de mijne ;) .

Sylvia_muis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 10:46

Bedankt voor de reacties!
Ik lees al een hele tijd mee en daarbij weet ik inmiddels ook hoe verslavend bokt is :D
De vader van Fellow is Ranger van de Weipolder.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 17:50

Goofy zijn manen (l)
Mijn shet heeft een tijdje met een andere shet gestaan,
en die andere shet krabte hem altijd, mijn pony Romeo ;d
had ook zo'n bos lange manen, en nu zit er een kijkgat in ;p
x