Mijn pony en de paarden die ik tk heb staan compleet los van elkaar en hebben hier niks mee te maken. Snap dus ook niet waarom je dit erbij haalt.
Op het moment dat ik een pony zocht heb ik zowel EA aangeboden als commercieel in de gaten gehouden, maar goed, daar zal ik dan wel weer een uitzondering op zijn.
Dat je het moeilijk hebt met de beslissing dat je je paarden moet verkopen kan ik helemaal begrijpen, maar dat staat toch compleet los van op welk forum je advertentie staat?
Hoe moet bokt controleren of iemand wel of geen handel drijft? Je moet ergens een lijn trekken, en die is getrokken op 2 of meer paarden (per jaar naar mijn weten trouwens)
Ik geloof niet dat een advert op commercieel sneller zakt dat op t normale EA, eerder andersom.
Dan stuur je een bericht naar de desbetreffende mod, die jou keurig een reactie terug stuurt dat ze op dit moment geen tijd heeft om te reageren. Vind ik alleen maar netjes, ze had ook niks kunnen sturen.
Dat je 7 jaar nooit problemen hebt gehad betekend niet dat je ineens een voorkeursfunctie geniet, je wordt nog steeds behandeld als elke andere bokker, ongeacht het verleden (ga ik vanuit, is dus aanname).
Ik zie nog steeds echt het probleem niet?
[edit] even opgezocht hoe het precies in de regels staat:
Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld voor de commerciële advertenties. Hieronder vallen alle advertenties waarin goederen en/of diensten worden aangeboden met als doel het maken van winst. Bijvoorbeeld: advertenties voor dekhengsten, handelsstallen, fokkerijen, het aanbieden van stalling, ruitersportzaken, webshops, partijen goederen en dergelijke. Daarnaast horen hier ook grotere partijen nieuwe spullen en restpartijen thuis. Tot slot dienen hier advertenties van particulieren bij 2 of meer fokproducten / paarden per jaar geplaatst te worden.
Laatste zin zelf in vet gezet[/edit]