RSS feed voor je eigen berichten..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

RSS feed voor je eigen berichten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:53

Is dat niet mogelijk, Bart?

Ik heb van bijna al mijn sites en forums wel een Livebladwijzer-geval aangemaakt.. alleen voor bokt nog niet. Ja, de voorpagina kan ik aanklikken.. maar ik zou graag mijn eigen topics ertussen hebben staan.
Of als dat niet gaat door t inloggen ofzo (geen idee hoe t precies werkt), dan misschien gewoon alle nieuw aangemaakte topics?
Het lijkt mij in ieder geval heel handig om even met een klik te kunnen bekijken wat er nieuw is bij gekomen op bokt :)

BartVB
Eigenaar

Re: RSS feed voor je eigen berichten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:57

Wat zou je dan precies in de feed willen hebben?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 16:02

Ik weet niet wat er allemaal mogelijk is.. Maar ik zou het ontzettend handig vinden als gewoon dezelfde topics erin staan als die onder t kopje 'eigen berichten' :j Van de laatste 24 uur bijvoorbeeld..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:50

Alleen werkt RSS zo niet :)

Een RSS feed bevat de laatste X 'items' van dat moment, voor de hoofdpagina b.v. de laatste 25 nieuwsberichten. Een RSS reader haalt dat bestand b.v. om het half uur op en heeft op die manier een lijst met alle nieuwsberichten die op Bokt verschijnen. Voor de 'eigen berichten' pagina zou ik een RSS feed kunnen maken met alle posts die verschijnen in 'jouw' topics maar als je in een paar HK topics zit dan zijn dat er al snel een paar honderd per uur, niet heel erg nuttig dus :)