Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Hoe weet je dat bronnen als bijv. het AD, Nu.nl, dehoefslag, KNHS oid wel goed zijn? Controleer je die ook? Daar ben ik dan verder wel benieuwd naar.
Citaat:We hebben ook onze eigen bronnen en mocht iemand het niet vertrouwen, dan kun je gerust een pb sturen. Meestal wordt er een tweede bron of eerste bron bij gezet; wanneer het bericht zelf geschreven is of uit eigen bron, dan is het gewoon niet nodig om iets anders erbij te vermeldenWelke krant zie jij dit wel doen?
Citaat:We zijn helaas niet perfect en doen het nog steeds voor ons plezier. Er gaat ontzettend veel tijd in zitten en erg veel werk, maar we vinden het nog steeds leuk en deze werkwijze werkt wat ons betreft verder prima
Sammie schreef:Als er een bronvermelding is wordt die gebruikt.. als die er niet is kan dat niet. Als iets is overgenomen staat het erbij, als iets vertaald is staat het bij.
Nouks schreef:Jij had ook kunnen zorgen voor die officiële reactie in plaats van alleen toe te voegen dat je Sammies oncorrecte manier van reageren wel begrijpt.
Nouks schreef:Dat deed ik nietNiet zo netjes als je uitspraken doet vanuit het team...
Shadow0 schreef:Er wordt bij artikelen NIET vermeld of iets vertaald is of iets (...) En mijn vraag blijft staan of er bij die bronvermelding een directe link naar het artikel kan worden opgenomen naast de link naar de hoofdpagina van de site.
Sammie schreef:En wat betreft het artikel waarom jij dit topic heb geopend is dat er niet omdat het zelf geschreven is.
Citaat:Het is zelfgeschreven, nagekeken, doorgelezen, herschreven, nog een keer nagekeken en vervolgens pas op VN gezet.
nowornever schreef:Ik snap heel eerlijk gezegd de ophef niet zo.