info bij ea

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

info bij ea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 21:57

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die het opvalt, steeds minder info of fotos bij ea advertenties. Ik zag net in een oog opslag al 3 advertentie met alleen maar te koop en dan een linkje, misschien ben ik de enige maar ik stoor me daar aan het is bijv bij een paard die je te koop zet toch niet zo moeilijk om gegevens te vermelden van het desbetreffende dier.

Misschien is het een idee om een vast schema te maken die je kunt in vullen als verkoper van bijvoorbeeld een paard, dus handige gegevens zoals leeftijd, grootte, niveau, afstammeling etc.
:D

Nies_

Re: info bij ea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 22:03

Als mensen al te lui zijn om een advertentie te maken dan heb ik al geen interesse meer, simpel zat :+

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:13

Als je een advertentie tegenkomt waar geen informatie in staat maar alleen een link naar een andere advertentie of website, dan stellen we het erg op prijs als je even op de temknop drukt. Het is nl. niet toegestaan om alleen een link naar een andere site te plaatsen.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:04

Oscar schreef:
Als je een advertentie tegenkomt waar geen informatie in staat maar alleen een link naar een andere advertentie of website, dan stellen we het erg op prijs als je even op de temknop drukt. Het is nl. niet toegestaan om alleen een link naar een andere site te plaatsen.

Nee, dat klopt, maar op marktplaats bijv. kun je ook op leeftijd, niveau e.d. filteren. Ik denk dat de TS dit bedoelt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:10

Die mogelijkheid hebben we helaas nog niet op EA. We zijn wel druk bezig met een nieuwe versie van EA en daarin moet het 'filteren' een standaard optie worden. Het voordeel is dat je niet zo snel iets vergeet te noemen in de advertentie, maar ook dat het een stuk makkelijker moet worden op specifiek te zoeken.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:22

ik doelde niet specifiek op het filteren maar dat zal wel een erg handige optie zijn, waar het mij om gaat is dat er altijd de zelfde vragen worden gesteld en ik ook iemand die wel eens wat vergeet. Het leek me dus handig om als je een topic open er standaard een lijst komt die je kan invullen bij bijv paarden. Maar ook bij een zadel zoals maten, merk, kleur prijs etc.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:30

Dat zou inderdaad heel erg handig zijn, dat ben ik helemaal met je eens.
Het jammere van EA in de huidige vorm is dat het in een forumstructuur opgezet is waarbij je dit soort opties niet standaard hebt. Uiteindelijk zal het vast wel te maken zijn (alles is te maken, toch? ;)), maar dat kost vast een hoop tijd. Die tijd wordt nu besteed aan het nieuwe EA waarin dit soort dingen allemaal standaard worden. Dus standaard invul/keuzevelden met belangrijke informatie waardoor de advertentie compleet wordt en waardoor het vervolgens ook weer heel makkelijk te gebruiken is om iets specifieks te zoeken.